Що робити, коли виникла помилка при реєстрації е-кабінету вступника?
У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього чинний сертифікат.
Голова ОТГ поїде до Президента через гімназію на Рівненщині
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.1”. До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, пін-кодом, роком видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.
Уже можна подавати заяви на навчання
Помилка №2: “Помилка при реєстрації: атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2″.
У реєстрі документів про освіту не знайдено атестата з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього чинний атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.2”. До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.
Помилка №3: “Помилка при реєстрації: вказано анульований атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3″.
У реєстрі документів про освіту атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що має чинний атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.3”. До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.
Помилка №4: “Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1″.
У даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, є атестат, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що у нього чинний сертифікат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П2.1”. До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Помилка №5: “Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2″.
В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інший чинний атестат. Вступник наполягає, що саме у нього чинний атестат.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П2.2”. До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.
Помилка №6: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.1”. До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Помилка №7: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного атестата про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.2”. До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.
Помилка №8: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3″.
Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.
Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.3”. До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
При виникненні інших помилок звертайтесь до ДП Інфоресурс, що адмініструє роботу електронних кабінетів, за електронною поштою ez@inforesurs.gov.ua або за контактними телефонами служби підтримки.
Прес-служба управління освіти і науки Рівненської ОДА.

реєстрація, кабінет абітурієнта, помилка, вступна кампанія, життя
Чи можна заморожувати сир і як правильно це робити: поради для збереження смаку й свіжості

Якщо у вас вдома накопичилось більше сиру, ніж ви встигаєте спожити, варто замислитися над способами його зберігання.
переглядів: 594
Коли святкуватимуть Трійцю у 2025 році: традиції Зелених свят

Дата святкування Трійці щороку змінюється, оскільки вона залежить від дати Великодня. Свято припадає на 50-й день після Воскресіння Христового.
переглядів: 350
З Днем медичної сестри 2025: найкращі привітання та щирі слова подяки

Міжнародний день медичної сестри щорічно відзначають 12 травня — у день народження Флоренс Найтінгейл, засновниці сучасного сестринського догляду.
переглядів: 861
Змінилися правила оплати лікарняних: що потрібно знати працівникам

З 4 квітня 2025 року набули чинності зміни, ухвалені Законом України від 18 грудня 2024 року № 4158-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо загальнообов’язкового державного соціального страхування».
переглядів: 431
Ердоган обговорив із Путіним можливість відновлення мирних переговорів у Стамбулі

У неділю, 11 травня, президент Туреччини Реджеп Тайїп Ердоган провів телефонну розмову з президентом РФ Володимиром Путіним. Про це повідомила пресслужба турецького лідера.
переглядів: 468