подати
оголошення


17.01.2019, 13:20

Довіри немає: клієнти "Укрпошти" скаржаться на не доставлені листи

Рік новий, а проблеми старі. Чи не кожен у нашій країні хоча б один раз користувався послугами "Укрпошти", тому питання недоставлених, загублених листів наболіла проблема у супільстві.
Рівненський журналіст, головний редактор ВД "ОГО" Віталій Голубєв на своїй сторінці у ФБ висловив обурення через неналежну роботу "Укрпошти". Виявилось, що проблема недоставлених листів не є одиничним випадком. Судячи з коментарів інших клієнтів "Укрпошти" загублені листи - це звичайна річ.

Ось що про це пише Віталій Голубєв:

- Не хотів писати, але мушу. Терпець увірвався. За останній місяць 7 (сім!) адресатів, яким ми з Юлією Новак-Голубєвою відправляли свої книги, повідомили, що не отримали відправлення. Більшість листів відправляв перед Новим роком. Усі - з відділення Укрпошта 33028 .Коли через ревізію на поштах по всій Україні були перебої з марками. Десь за тими інвентаризаціями і переоцінками, вочевидь, загубили й наші листи.Ми, звісно, надішлемо книги читачам ще раз. Бо, на відміну від тих, хто загубив наші відправлення, бережемо репутацію. Але хто компенсує збитки?
Усі відправлення здійснювалися звичайними листами, тому довести щось за чеками неможливо - чеки в таких випадках виписують на марки. Тобто вони не ідентифікують конкретне відправлення. Робіть висновки, де замовляти доставку.



Представники "Укрпошти" прокоментували ситуацію, що склалась, проте вирішення такого питання, очевидно, справа марна:

- Доброго вечора, Віталію! На жаль, простим листам не надається власний трек-номер, за яким можливо відстежити маршрут пересилання відправлення та виявити причини затримки у пересиланні. Відповідно, перевірити інформацію по Вашим листам у нас немає можливості. В майбутньому рекомендуємо надсилати листи саме рекомендованим порядком. Вартість таких відправлень є незначна, але у адресатів буде змога відстежувати місцеперебування відправлень, - прокоментувала Даша з команди "Укрпошти".

Опісля реакції пошти, в коментарях під дописом здійнялась буря невдоволення:

- Віталій, така ж ситуація і довіри нема. Все йде до того, ніби навмисно доводять Укрпошту до банкрутства. І ще й у центральному 33028 відділенні віддали в оренду частину приміщення конкуренту Новій пошті, - зауважив Олександр Харват.

- А я не отримав декілька листів з закордону, тут вже україньскі марки не грають ролі. Це рівень організації роботи Укрпошту, який забезпечує отой пан генеральний керівник з фантастичною зарплатнею, - розповів Володимир Фоменко.

- Ми на роботі теж стикнулися з подібною неприємною ситуацією через Укрпошту. Перед Новим роком відправляли пакет документів у Міністерство, кожен додаток в окремому файлі... Були в шоці, коли нам звідти зателефонували і з величезним обуренням звинуватили у пересиланні "жахливої макулатури". Як виявилося, до них все прийшло розірване і без файлів!😮 Після вибачень, поставилися з розумінням до ситуації, але довелося ще раз пересилати всі документи. Але вже з відстеженням, - зауважила Оксана Бондар-Кравчук.

Ось як прокоментував цю ситуацію керівник Рівненської дирекції «Укрпошти» Олег Обоїста:

Фото зі сторінки у ФБ Олега Обоїсти
Фото зі сторінки у ФБ Олега Обоїсти

- Перш за все п. Віталій Голубєв дякую що користуєтесь послугами Укрпошти. Щодо надісланих Вами листів спробуємо допомогти на своєму рівні. Проте як було зазначено вище, прості листи не мають трек номеру. Для як найкращого відслідковування, радимо надсилати рекомендованим порядком або як посилки (стандарт, експрес та смартбокс). Крім того для кращого відслідковування,раджу використовувати мобільний додаток або "особистий кабінет". Щоб Ви не обрали, це буде значно дешевше ніж у конкурентів, - зазначено у коментарі.



Проблема озвучена, обговорена, а рішення немає.
"Робіть висновки, де замовляти доставку."

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Укрпошта попереджає про затримки доставок

Укрпошта опублікувала нові тарифи на доставку товарів

Укрпошта запровадила повне стеження за посилками та листами
Коментарі:




Бесплатка
Останні новини


Новини партнерів