Монетизацію субсидій обіцяють і у наступному опалювальному сезоні
«Монетизація субсидій буде продовжуватися і в наступному опалювальному сезоні. Зараз є час і можливість виправити проблемні моменти, помилки, які виникають чи то з реєстрами отримувачів, чи то з обміном інформацією між відомствами, чи то з донесенням інформації до людей, та швидко їх усунути, щоб в новий опалювальний сезон увійти із повністю досконалим механізмом», - сказав він.
Він нагадав, що виплата монетизованих субсидій стартувала 1 березня 2019 року. 2,3 млн домогосподарств отримують свої виплати через Пенсійний Фонд України, і приблизно 1,2 млн – через «Ощадбанк».
Про це повідомляє Урядовий портал, kmu.gov.ua.
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман в ексклюзивному інтерв'ю "Прямому" розповів, скільки грошей від монетизації субсидій споживачі зможуть залишити собі.

опалювальний сезон, Павло Розенко, субсидії, монетизація субсидій, монетизація, споживач
Як навчитись швидко прибирати: поради, які спростять життя

Прості поради для легкого прибирання.
переглядів: 112
Бебі-бокс або гроші: у 2025 році батьки можуть обрати формат отримання "Пакунку малюка"

Уряд України ухвалив важливе рішення, яке полегшить життя молодим сім’ям. У 2025 році батьки немовлят зможуть отримати грошову компенсацію замість традиційного "пакунка малюка".
переглядів: 332
Чи переводимо годинники у 2025 році на літній час?

Українці досі не знають напевне, чи доведеться їм переводити годинники на літній час у 2025 році. У чому причина?
переглядів: 986
До Дня закоханих НБУ випустив срібну монету "Сила кохання"

З нагоди Дня святого Валентина Національний банк України ввів в обіг особливу пам'ятну монету "Сила кохання". Ця срібна монета стала справжнім подарунком для всіх закоханих та колекціонерів.
переглядів: 424
“Преміата” – втілення італійського духу

Цей бренд має більш ніж 100-річний досвід виготовлення італійського взуття вищої якості - і в даний час Premiata знаходиться в авангарді сучасної моди. Експериментуючи з матеріалами та дизайнами, бренд випускає кросівки та черевики у стилі ретро, пропонуючи різноманітну колірну палітру. Граціано Мацца, який стоїть біля керма сімейної компанії з 1980-х років, каже, що йому подобається виходити за межі «нормальності». У цьому він вірний традиціям, заповіданим його предками. Справді, бренд Premiata – це щось дивовижне.
переглядів: 332