Ми у Facebook
18.06.2019, 10:40

Як подати показники лічильників у "Рівнеоблводоканал"

Розбіжності у розрахунках, заборгованість за послуги або переплата, щоб уникнути таких казусів, потрібно своєчасно подавати показники лічильника.
«Рівнеоблводоканал» нагадує, що період подачі показників водолічильників – із 15 по 27 число включно кожного місяця.

– Якщо споживач вчасно не подав показники лічильника, то плата за послуги нараховується за нормативами (нормами) споживання, згідно із пунктом 11 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України, - наголошує заступник директора з комерційної діяльності РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Микола Ткачук. – Ці нормативи коливаються від 55 до 260 літрів на добу, в залежності від умов благоустрою в будинку чи квартирі. Ці нормативи затверджені рішенням Рівненської обласної ради «Про затвердження нормативів (норм) споживання води для споживачів РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал»» від 6 вересня 2017 року. І ще раз наголошуємо, що подача показань квартирних засобів обліку – це обов’язок споживача.

Повідомляти фактичні показники водо лічильників можна у будь-який зручний спосіб:
- за телефонами: 0-800-501-919, 098-541-97-03, 073-487-21-77 (у будні дні з 8.00 до 17.00);
- на офіційному сайті підприємства www.vodarivne.com, зайшовши в "Особистий кабінет";
- особисто звернувшись у службу обліку та реалізації води за адресою: м. Рівне, вул. Вишенського, 6;
- скринька для збору показників за адресою: м. Рівне, вул. Вишенського, 6;
- надіслати показник на електронну пошту: info@vodarivne.com;
- смс-повідомлення за тел. 050-33-100-20 із зазначенням особового рахунку та показника (ів) лічильника (у форматі о/р №______ ХВ___ГВ___).

Із питань щодо нарахувань можна звертатися за телефоном: 0-800-501-919.





На правах реклами