Ми у Facebook
17.03.2020, 09:35

Укрзалізниця скасовує внутрішні рейси: чи можна повернути гроші за квитки?

Укрзалізниця з 18 березня призупиняє внутрішнє пасажирське сполучення.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця з 18 березня тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення, а саме у:

-приміському;
-міському;
-регіональному;
-далекому.

Про це повідомляє Укрзалізниця.

Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.

Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.

Зверніть увагу! Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.

Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси.

Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram (https://t.me/UkrzalInfo) та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.





На правах реклами