27.03.2020, 16:00

З перших уст: рівненські викладачі про дистанційне навчання під час карантину

Через карантин рівненські школи та вищі навчальні заклади працюють дистанційно. Як відбувається процес навчання і які його особливості - запитали у викладачів Національного університету водного господарства та природокористування.
Наталія Лушнікова, доцент кафедри архітектури та середовищного дизайну: лекції на першому тижні карантину я проводила через сервіс Google Meet. Ніяких проблем із зв’язком не виникло. За потреби можна було відімкнути зображення, тоді якість звуку ставала кращою. Відвідуваність он-лайн лекцій збоку студентів була високою. Майже всі підключились у призначений час. Здається, окрім двох із групи. Був і зворотній зв'язок, ставили запитання. Вже другий рік я використовую у навчальному процесі ефективний інструмент сучасного викладача - Google Classroom. Це дуже зручно як для викладачів, так і студентів. Google Classroom має багато можливостей: створення завдань, які інтегровані з Google Drive; спільна робота над ними, що забезпечує двосторонній зв’язок між студентом та викладачем; спілкування в режимі реального часу; оцінювання виконаних завдань; часові межі на виконання роботи тощо. Раджу викладачам спробувати даний інструмент.

Коронавірус на Рівненщині: що діється в області (ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ)


Алла Сиротинська, доцент кафедри обліку і аудиту:
лекційні заняття он-лайн я проводила зі студентами через сервіс Google Meet. Спершу спробувала на вихідних розібратися, налаштувати зв’язок. Розіслала студентам сповіщення по групах із вказаним часом проведення лекції. Відвідуваність була високою. Вони переглянули підготовлену тематичну презентацію, зокрема, стосовно програми «Бухгалтерія для України», отримали відповіді на свої запитання, з’ясували особливості виконання лабораторної роботи щодо роботи в цій бухгалтерській програмі. Згодом виконану роботу в навчальній версії надішлють мені на перевірку. У будь-якому випадку студенти можуть за обраним засобом комунікації уточнити усі деталі стосовно виконання робіт, як лабораторних, так і практичних, та звернутися із запитаннями.

Роман Курис підтримав ініціативу “Підвези медика”

Наталія Жуковська, доцент кафедри комп’ютерних наук та прикладної математики: у перший навчальний он-лайн тиждень для відеозв’язку зі студентами я використовувала Zoom Meetings. Адже проблема було в тому, що студенти Технічного коледжу не мають корпоративних пошт, через які відбувається авторизація для зустрічі через сервіс Google Meet. Важливо те, що пробна безкоштовна зустріч у Zoom Meetings триває лише 40 хвилин. Якщо з першою групою мене впродовж цього часу не відімкнули, і я мала ще додаткові хвилини для обговорення теми лекції, то вже з наступною через 40 хвилин зв'язок обірвався. Особливістю використання цього сервісу також є те, що вебінаром керую я, студенти не можуть мене відімкнути. До он-лайн зустрічі всі учасники отримали матеріали лекції і мали час на їх ознайомлення та опрацювання, формулювання питань за темою. Практичні заняття будуть проводитись вже із застосуванням сервісу Google Classroom. А ось мій чоловік - доцент цієї ж кафедри Віктор Жуковський, в п’ятницю провів відеоконференцію для студентів-іноземців «Як користуватися сервісом Google Classroom». Іноземці були дуже активні, ставили запитання. В цілому, їм сподобався такий формат навчання. Лабораторні роботи Віктор Володимирович буде проводити на платформі UNIVERSALITY, що об’єднує компанії, лекторів та студентів. Тут ІТ-компанії додають практичні завдання програмування. Викладачі використовують ці завдання під час лекцій та перевіряють відповіді, які можуть бути надіслані і компанії. Студент має можливість створити своє власне резюме із зразками коду. А компанії, в свою чергу, отримують доступ до найкращих майбутніх фахівців.