Ми у Facebook
29.03.2020, 10:00

Скасовані рейси. Коли і як повернути гроші за квитки

Укрзалізниця компенсує 100% вартості квитків на всі поїзди, що мали відправитись після 18 березня. Авіакомпанії також обіцяють зробити повернення квитків або їх перебронювати. Квитки на міжнародні автобуси можна переоформити на "відкриту дату".
У зв'язку з пандемією коронавірусу й оголошенням з 25 березня надзвичайної ситуації по всій країні, з 28 березня Україна може повністю закрити авіасполучення та перетин кордону поїздами.

КВИТКИ НА ПОЇЗД

Укрзалізниця нагадує, що пасажири можуть повернути квитки на всі поїзди, що мали відправитись після 18 березня. При цьому їм буде компенсовано 100% вартості квитка.

"Наразі в Україні продовжує діяти заборона на перевезення пасажирів залізничним транспортом у будь-якому сполученні у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19. Залізничне пасажирське сполучення буде відновлене після прийняття відповідного рішення урядом України. Нагадаємо, що уряд 25 березня запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року", - йдеться у повідомленні пресцентру Укрзалізниці.
Ті пасажири, які придбали квитки на поїзд у касах, можуть повернути їх зараз або вже після карантину. Гроші за квитки на поїзд внутрішніх маршрутів по Україні Укрзалізниця обіцяє повернути впродовж 90 днів із запланової дати відправки потяга, на міжнародні - впродовж 180 днів.
Всі, хто придбав квитки через онлайн систему, повинні зареєструватися на сайті booking.uz.gov.ua, і в розділі "повернення квитків", відповідно до інструкції, зробити повернення квитків. Гроші будуть перераховані на банківську картку пасажира впродовж 30 днів.




КВИТКИ НА ЛІТАК

Авіакомпанія МАУ скасовує регулярні рейси по всій мережі польотів по 24 квітня 2020 року включно.

"За цих форс-мажорних обставин навантаження на наші канали зв’язку збільшилось надзвичайно. Наш контакт-центр тимчасово не приймає дзвінки, - йдеться в повідомленні МАУ на сторінці у Фейсбук, - тож, будь ласка:
• Заповнюйте форму зворотного зв’язку на нашому сайті https://bit.ly/33XFsit для внесення змін до квитка;
• Надсилайте запит на списання сплачених коштів на електронний ваучер https://bit.ly/33XFsit, за допомогою якого можна оформити нові квитки на сайті МАУ протягом року;
• Звертайтеся за місцем придбання авіаквитка, якщо його було оформлено через агентство.
Через брак ресурсу ми не зможемо обробити всі звернення одночасно, тому просимо надсилати лише дуже термінові запити, наприклад, для оформлення авіаквитків на травень чи червень.
Наша команда працює в режимі 24/7, аби максимально швидко обробити кожне звернення, знайти найкраще рішення у кожному індивідуальному випадку і якнайшвидше відповісти кожному пасажиру.
Шановні пасажири, ми дякуємо вам за терпіння і розуміння!"





Авіакомпанія Wizz Air тимчасово у період з 17 до 31 березня 2020 року зупиняє перельоти в / та з України. Обмеження вводяться на 2 тижні, але їх дію можуть продовжити, - повідомила 15 березня пресслужба авіакомпанії.
У Wizz Air зазначили, що авіакомпанія компенсує вартість квитків. Пасажири, які бронювали квитки, будуть поінформовані про подальші кроки через електронну пошту. Пасажири, які здійснювали бронювання через туристичні агенції, повинні зв'язатися з компанією, у якої вони придбали квитки.


КВИТКИ НА АВТОБУС

Також у зв'язку з пандемією коронавірусу тимчасово припинені міжнародні автобусні рейси.

Якщо ви придбали квиток на скасований рейс міжнародного автобусного сполучення, на сайті компанії перевізника можна змінити його статус на "Відкрита дата" та скористатися ним пізніше.
Якщо ви придбали квиток в компанії перевізника до оголошення карантину та не отримали особисто повідомлення про скасування рейсу, зверніться до перевізника, номер якого вказаний на вашому квитку. В разі скасування пасажирів мають повідомляти особисто. Усі квитки повертаються за процедурою, зазначеною конкретною компанією перевізником.

"Чехія, Польща, Литва, Україна (список країн в режимі оновлення), повністю закрили свої кордони для в'їзду іноземцям. Рейси автобусів ECOLINES в ці країни і з цих країн припинені до подальших повідомлень державних інституції!", йдеться у повідомленні компанії. - Всі придбані квитки залишаються дійсними і будуть переоформлені на квитки з відкритою датою. При відкритті рейсів міняти дату і відкривати дату пасажири зможуть самостійно на сайті ecolines.net ".





На правах реклами