02.04.2020, 17:40

Дистанційно, але ефективно: як працювати у новому режимі

Багато хто з нас зараз стикнувся з необхідністю працювати віддалено. Думається, що реакція на це нововведення у всіх була різна: хтось з полегшенням зітхнув, що можна не їхати в переповненому транспорті на роботу, хтось, навпаки, відчув стан, близький до паніки.
Та як би там не було, певно, почувши новину про дистанційну роботу, ви зрозуміли: приємна стабільність порушена, а як працювати найближчим часом незрозуміло.

Як же організувати роботу вдома. Команда hh.ua | grc ділиться своїми порадами з цього приводу.

ОСОБИСТА ПРОДУКТИВНІСТЬ І ЗДОРОВ'Я

- Перш за все, обладнайте робоче місце. Виділіть простір, який тимчасово стане вашим кабінетом. Працювати на дивані – погана ідея. По-перше, це просто шкідливо. По-друге, вам потрібен перемикач контексту – місце, яке найближчим часом у вас буде асоціюватись з роботою, а не з відпочинком. І, сідаючи за стіл, який з цього часу ви нарікаєте вашим офісним, ви маєте відчувати те саме, що й під час приходу в офіс.
- Вигадайте для себе якийсь ритуал чи традицію, які б символізували початок та закінчення робочого дня. Найпростіший спосіб – перевдягатись зранку в «офісне» вбрання і ввечері його змінювати.
- Визначте свій графік та дотримуйтесь його. Скоріш за все, працюючи в офісі, ви ходили на обід приблизно в один і той самий час. При надомній роботі варто робити те саме: відвести час для прийомів їжі та фізичної активності. При дистанційній роботі є великий ризик працювати навіть більше, ніж офісі, та безсистемно. А це неефективно та може зашкодити вашому здоров’ю. Можна навіть скористатись таск-менеджерами, куди внести не тільки робочі завдання, але й супутні активності.
- Пам’ятайте про засади здорового способу життя. Наприклад, обов’язково заплануйте фітбрейки. З відсутністю необхідності їздити в офіс різко знижується фізична активність. А це не піде вам на користь. Тому раз на 1,5-2 години приділяйте хоча б 10 хвилин часу, щоб зробити прості та ефективні вправи для розтяжки та тонусу м’язів і рухливості суглобів.
- Застосовуйте техніки тайм-менеджменту. Наприклад, pomodoro, коли ви 25 хвилин працюєте, 5 хвилин відпочиваєте, а кожні 4 блоки робите перерву на 15 хвилин. Чому? Працюючи вдома, у нас менше тайм-кілерів, таких як спілкування з колегами, нарад в інших кабінетах тощо. З одного боку, без них ви будете більше встигати. Але є ризик перепрацьовувати та виснажуватись набагато швидше.
- Скоріш за все, у вашому домашньому офісі перебуватимете не лише ви. Узгодьте свій графік з родиною та співмешканцями: є час для роботи, є – для вирішення домашніх питань. Зрозуміло, що різко та кардинально дистанціювати ці сфери життя не вийде. Проте до цього треба прагнути.

КОМУНІКАЦІЯ МІЖ КОЛЕГАМИ

- Включайте відеокамеру під час скайпколів. Це передає набагато більше інформації і дозволяє краще концентруватись. Та й краще нагадує живе спілкування з колегами.
- Застосовуйте правило: якщо вирішення питання потребує більше 10 хвилин, краще зателефонувати. Але попередньо домовтесь про зручний час.
- Всі домовленості, які були обговорені, фіксуйте в листі або таск-менеджері.
- Регулярно робіть спільні дзвінки всього відділу, щоб синхронізувати свої дії та розуміти статус вирішення завдань. І під час таких дзвінків приділіть 5-10 хвилин для small talk, щоб поговорити про неробочі питання та просто відволіктись.

А головне – пам’ятайте, що здоров’я – це абсолютний пріоритет кожного з нас в усі часи. Якщо ваша поточна робота не дозволяє йому слідувати, оновіть резюме та шукайте більш відповідні пропозиції про роботу.
Щасливе Рівне
Бесплатка

Панасюк
Автовикуп






Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net