Ми у Facebook
07.08.2020, 19:23

Як мотивувати відділ продажів до використання CRM-системи?

Коли компанії лише починати використовувати комп’ютери, часто працівники сприймали це не дуже позитивно. Більшість людей думали, що це лише ускладнить роботу, і краще залишити все як є. А сьогодні персонал просто не зрозуміє ідеї працювати без комп’ютерів.
Нововведення сприймаються складно, і CRM це також стосується. Спеціалісти з продажів часто не хочуть працювати з такими системами, вважаючи його надто складним і просто зайвим. Однак CRM дає бізнесу багато переваг, тож впроваджувати її просто необхідно. Але як переконати в цьому торгових представників?

Інвестування у спеціалізовану систему


Перший крок – вибрати CRM, яка максимально відповідає потребам саме вашого бізнесу. Зайві функції вам не потрібні. Нехай відділ продажів також візьме участь у виборі. Адже саме він буде використовувати систему. Спеціалісти перерахують функції, які вони бажають бачити у програмному забезпеченні, та від яких можна відмовитися.

Проведення навчання


Без тренінгів впровадження CRM – це приблизно як попросити хокеїстів виграти футбольний матч. Торговий представник швидко розчарується, якщо ПО не принесе ніяких позитивних змін у його роботі. Під час навчання працівники знайомляться з функціями, можливостями, особливостями та перевагами системи. В результаті вони краще розуміють її та охочіше сприймають нововведення.

Демонстрація позитиву


Важливо показати співробітникам, які особисті переваги вони отримують завдяки CRM. Наприклад:

• Можна позбавитися від необхідності виконання багатьох рутинних завдань вручну.
• З’являється більше вільного часу, який використовується безпосередньо для продажів. Результат – більша заробітна плата, оскільки торгові представники зазвичай отримують відсоток від продажів.
• Автоматизація спілкування з клієнтами, збереження та впорядкування інформації про них.

Надання свободи дій


Торгові представники працюють «у полі». Виберіть систему, з якою буде зручно працювати на мобільних пристроях. Так спеціалістам буде набагато зручніше виконувати свої завдання.

Заохочення


Слідкуйте за процесом впровадження CRM. Спеціалістів, які швидко опановують її, варто заохочувати. Це стимулюватиме усіх інших наздоганяти лідерів. Виносьте на загал інформацію про покращені результати роботи працівників, які активно використовують CRM. Все це дасть команді можливість поглянути на нове ПО не як зайву забаганку керівництва, а як на корисний для усіх інструмент.





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ