Книгу скарг скасовано: куди тепер скаржитися рівнянам
Як було раніше? Раніше вимога щодо ведення Книги відгуків та пропозицій була встановлена на законодавчому рівні і вона завжди мала бути у всіх місцях, де продавали товари гуртом чи вроздріб, у ресторанах, та була в куточку споживача на видному місці. Споживачі мали можливість залишати в ній свої зауваження чи відгуки, а керівництво закладу протягом 7 днів з дати запису у Книзі мало повідомити споживачу, яку роботу проведено у зв’язку з його зверненням.
В українських магазинах можуть почати обслуговувати пенсіонерів позачергово
Якщо керівництво закладу не реагувало на звернення, споживач міг звернутися до контролюючого органу (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів). У зв’язку з таким зверненням контролюючий орган проводив перевірку, за результатами якої, у тому числі, мав право притягнути суб’єкта господарювання до адміністративної відповідальності.
Та зараз форма захисту прав споживачів у вигляді паперової Книги відгуків та пропозицій втратила свою ефективність. Відтак, Кабмін скасував обов’язковість її ведення.
Куди ж тепер скаржитись:
• телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг;
• залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).
Також споживач має право звернутися для захисту своїх прав до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і її територіальних органів як в паперовому, так і електронному вигляді – dpss.gov.ua.

новини Рівного, Рівне, книга скарг, скарги, споживач, поради
Як приготувати смачні сирники за 10 хвилин: швидкий рецепт для зайнятих господинь

Сирники — це класична страва української та східноєвропейської кухні, яку люблять і дорослі, і діти. Вони смачні, поживні та чудово підходять як для сніданку, так і для перекусу. Однак іноді на приготування немає багато часу, особливо у тих, хто постійно зайнятий.
переглядів: 221
На Рівненщині стартувала онлайн-платформа для зворотного зв’язку між бізнесом і державою

Підприємці Рівненщини отримали новий цифровий інструмент для оцінки якості державних послуг. Онлайн-платформа «Пульс» дає змогу залишити відгук, отримати допомогу чи висловити свою позицію з актуальних питань, які впливають на бізнес-клімат у регіоні.
переглядів: 215
Декларації знову можуть стати відкритими

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оприлюднило нові правила щодо повернення декларацій посадовців у відкритий доступ. Рішення ухвалено на тлі зростання кількості звернень від громадян, які беруть участь у конкурсах на державні посади або хочуть підтвердити свою доброчесність.
переглядів: 210
Кварцвінілова плитка: сучасне покриття для підлоги з безліччю переваг

Коли мова заходить про облаштування підлоги, багато хто шукає покриття, яке буде водостійким, довговічним, привабливим і простим у догляді. Саме тому все більше людей обирають кварцвінілову плитку — інноваційний матеріал, що поєднує в собі переваги вінілу, кварцу й сучасного дизайну.
переглядів: 223
30 липня — день рішень, допомоги та внутрішньої сили: що обіцяє гороскоп

Астрологи назвали 30 липня днем, коли варто проявити чуйність і бути відкритими до допомоги іншим. Згідно з гороскопом, будь-який добрий вчинок, навіть дрібниця, сьогодні має особливу вагу — енергетика дня сприяє відновленню душевного балансу і закладає основу майбутнього успіху.
переглядів: 331
Реклама