Що про вас знає Facebook і як використовує ці дані
Щоб допомогти рекламодавцям, Facebook сортує інформацію про користувачів у окремі категорії, вони залежать від статі юзерів, їх віку, інтересів та іншого. Сама компанія виправдовується тим, що мовляв, збирає інформацію для того, щоб потім видавати користувачу максимально потрібну і актуальну для нього рекламу. Але як з'ясувати, що саме про вас знає соцмережа, до яких категорій вона вас відносить і як вирішує, яку рекламу вам показувати.
Перейдіть за посиланням https://www.facebook.com/ads/preferences, щоб подивитися свої налаштування реклами у Facebook. У цих налаштуваннях є спеціальна сторінка, яка призначена для рекламних налаштувань, і тут є чотири розділи.

Ваші зацікавленості
У цьому розділі наведені ваші налаштування реклами відповідно до того, чому ви віддаєте перевагу серед розваг; ваші професійні чи спортивні зацікавлення; місця, де ви побували; а також ваша сім'я, хобі, освіта і стиль життя. В Facebook кажуть, що більша частина цієї інформації була зібрана з реклами, на яку користувачі клікали раніше чи сторінок, які вподобували.
Реклама, з якою користувач взаємодіяв
У цьому розділі соцмережа детально показує, яка реклама має контактну інформацію користувача, на яку рекламу він клікав, і які рекламні сайти відвідував.
Ваша інформація
У цьому розділі міститься інформація про ваші стосунки, про те, де ви працюєте і яку посаду займаєте, якщо ви повідомляли ці дані у себе на сторінці. Ба більше, у цьому розділі можна побачити, до якої категорії Facebook вас відніс. А таких категорій є безліч – це може бути "Міленіали", "Мандрівники", "Емігранти", тощо.
Налаштування реклами
У цьому розділі ви зможете налаштувати рекламу – виберіть, чи хочете ви, щоб Facebook надсилав вам рекламу у відповідності до ваших зацікавлень. І тут мова йде не тільки про сам Facebook, але і про додатки, які йому належать, наприклад Instagram. Однак, навіть якщо ви видалите всі налаштування підібраної для вас реклами, це не означає, що вона зникне з вашої стрічки новин. Реклама залишиться, але вона буде випадковою. З цього приводу у компанії кажуть, що реклама дозволяє зробити Facebook безкоштовним для користувачів.


Чи можна саджати тюльпани навесні: поради та особливості посадки

Тюльпани традиційно висаджують восени, щоб вони встигли вкоренитися до зими та порадували квітами навесні. Проте, якщо ви не встигли посадити цибулини восени, їх можна висадити і навесні.
переглядів: 316
Сигарети подорожчають: як зміняться ціни після підвищення акцизу?

Президент України підписав Закон про підвищення з 2025 року акцизного податку на тютюнові вироби, це проєкт №11090.
переглядів: 306
Переведення годинників на літній час: що зміниться цього року?

Якщо до кінця березня 2025 року законопроєкт №4201 не набуде чинності, українці традиційно переведуть стрілки годинників на літній час.
переглядів: 343
Укрзалізниця зазнала потужної кібератаки: як купити квитки зараз?

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало минулу добу й продовжується зараз.
переглядів: 285
Подяка "аварійкою" може обернутися штрафом для українських водіїв

В Україні поширена практика використання аварійної сигналізації для висловлення подяки або вибачення на дорозі. Однак, згідно з Правилами дорожнього руху, таке застосування "аварійки" є неправомірним і може призвести до штрафу або навіть позбавлення водійського посвідчення.
переглядів: 1064