Що про вас знає Facebook і як використовує ці дані
Щоб допомогти рекламодавцям, Facebook сортує інформацію про користувачів у окремі категорії, вони залежать від статі юзерів, їх віку, інтересів та іншого. Сама компанія виправдовується тим, що мовляв, збирає інформацію для того, щоб потім видавати користувачу максимально потрібну і актуальну для нього рекламу. Але як з'ясувати, що саме про вас знає соцмережа, до яких категорій вона вас відносить і як вирішує, яку рекламу вам показувати.
Перейдіть за посиланням https://www.facebook.com/ads/preferences, щоб подивитися свої налаштування реклами у Facebook. У цих налаштуваннях є спеціальна сторінка, яка призначена для рекламних налаштувань, і тут є чотири розділи.

Ваші зацікавленості
У цьому розділі наведені ваші налаштування реклами відповідно до того, чому ви віддаєте перевагу серед розваг; ваші професійні чи спортивні зацікавлення; місця, де ви побували; а також ваша сім'я, хобі, освіта і стиль життя. В Facebook кажуть, що більша частина цієї інформації була зібрана з реклами, на яку користувачі клікали раніше чи сторінок, які вподобували.
Реклама, з якою користувач взаємодіяв
У цьому розділі соцмережа детально показує, яка реклама має контактну інформацію користувача, на яку рекламу він клікав, і які рекламні сайти відвідував.
Ваша інформація
У цьому розділі міститься інформація про ваші стосунки, про те, де ви працюєте і яку посаду займаєте, якщо ви повідомляли ці дані у себе на сторінці. Ба більше, у цьому розділі можна побачити, до якої категорії Facebook вас відніс. А таких категорій є безліч – це може бути "Міленіали", "Мандрівники", "Емігранти", тощо.
Налаштування реклами
У цьому розділі ви зможете налаштувати рекламу – виберіть, чи хочете ви, щоб Facebook надсилав вам рекламу у відповідності до ваших зацікавлень. І тут мова йде не тільки про сам Facebook, але і про додатки, які йому належать, наприклад Instagram. Однак, навіть якщо ви видалите всі налаштування підібраної для вас реклами, це не означає, що вона зникне з вашої стрічки новин. Реклама залишиться, але вона буде випадковою. З цього приводу у компанії кажуть, що реклама дозволяє зробити Facebook безкоштовним для користувачів.


Як боротися з яблуневою плодожеркою: найефективніші методи захисту саду

Яблунева плодожерка – один із найнебезпечніших шкідників плодових культур. Крім яблуні та груші, пошкоджує плоди сливи, аличі, абрикоса, черешні, персика і деяких інших культур, але найбільшої шкоди завдає в насадженнях яблуні.
переглядів: 120
Ви робите це неправильно: як потрібно міряти тиск?

Лікарі розповіли про три найчастіших помилки пацієнтів при вимірюванні артеріального тиску.
переглядів: 383
Сніданок за 10 хвилин: готуємо яєчню за французьким рецептом

Цікавий варіант приготування звичної яєчні.
переглядів: 940
14 травня: яке сьогодні свято та хто відзначає день ангела

Сьогодні православні християни в Україні за новим стилем вшановують пам'ять святого мученика, провидця і чудотворця Ісидора.
переглядів: 452
Банківські кредити готівкою: швидко, зручно, вигідно

Отримати гроші на будь-які потреби сьогодні можна буквально за лічені хвилини завдяки готівковим кредитам від банків. Це зручний фінансовий інструмент для вирішення побутових питань, здійснення великих покупок, покриття медичних витрат чи планування подорожей.
переглядів: 698