02.05.2022, 18:00
Типи електронного підпису
Електронні підписи бувають різні. Залежно від рівня безпеки та сертифіката, що використовується та застосовується під час створення підпису, підписані документи мають рівну юридичну силу.
Варто зазначити, що кваліфікований електронний підпис в багатьох законодавчих актах позначається абревіатурою КЕП.
Стаття законодавчого акту визначає електронний підпис як дані в електронній формі, які приєднуються до інших електронних даних або логічно пов'язані з ними та які особа використовує для підпису. Визначення електронного підпису сформульовано технологічно нейтральним чином тому не обмежується будь-яким конкретним методом підпису. Зрештою, безпека електронних підписів заснована на криптографічних процесах, що використовуються для створення підписів. Документи з «простим» електронним підписом повинні прийматися як докази, і тому підлягають судовій оцінці доказів.
Окрема стаття визначає кваліфікований електронний підпис як «удосконалений електронний підпис, створений за допомогою пристрою для створення кваліфікованого електронного підпису та заснований на кваліфікованому сертифікати для електронних підписів».
Розширений підпис - це підпис, який:
• призначається виключно підписався;
• дозволяє ідентифікувати того, хто підписав;
• створюється засобами, які сторона, що підписала, може тримати під своїм винятковим контролем;
• пов'язаний з даними, на які він посилається, таким чином, що будь-яка модифікація даних може бути виявлена.
Кваліфіковані електронні підписи використовуються для зв'язку між усіма зацікавленими сторонами та замінюють власноручний підпис. Достовірність гарантується кваліфікованим електронним підписом, що міститься у картці громадянина. Унікальна ідентифікація фізичної особи здійснюється в картці громадянина за так званим персональним посиланням. Це необхідно, оскільки навіть кваліфікований сертифікат містить лише ім’я людини. Одні й ті самі імена, зміни назви чи різне написання імен викликають певну невизначеність із сертифікатами. Отже, у разі ідентифікації особи з посвідченням також поєднується унікальна ознака ідентифікації особи (корінний номер).
Ексклюзивні електронні підписи для органів влади та професійних груп - офіційний підпис
Українська правова система зараз передбачає багато способів електронного підпису, який може використовуватися лише органами влади або певними професійними групами (нотаріуси, юристи, інженери-будівельники) і які повинні відповідати певним вимогам. Відповідно до окремої статті, офіційний підпис слугує для того, щоб легше ідентифікувати походження документа від органу влади і, таким чином, є інструментом для комунікації органу до зацікавлених сторін.
Мета офіційного підпису – полегшити та достовірніше визначити походження документа з органу влади.
Простий електронний підпис
Стаття законодавчого акту визначає електронний підпис як дані в електронній формі, які приєднуються до інших електронних даних або логічно пов'язані з ними та які особа використовує для підпису. Визначення електронного підпису сформульовано технологічно нейтральним чином тому не обмежується будь-яким конкретним методом підпису. Зрештою, безпека електронних підписів заснована на криптографічних процесах, що використовуються для створення підписів. Документи з «простим» електронним підписом повинні прийматися як докази, і тому підлягають судовій оцінці доказів.
Кваліфікований електронний підпис
Окрема стаття визначає кваліфікований електронний підпис як «удосконалений електронний підпис, створений за допомогою пристрою для створення кваліфікованого електронного підпису та заснований на кваліфікованому сертифікати для електронних підписів».
Розширений підпис - це підпис, який:
• призначається виключно підписався;
• дозволяє ідентифікувати того, хто підписав;
• створюється засобами, які сторона, що підписала, може тримати під своїм винятковим контролем;
• пов'язаний з даними, на які він посилається, таким чином, що будь-яка модифікація даних може бути виявлена.
Кваліфіковані електронні підписи використовуються для зв'язку між усіма зацікавленими сторонами та замінюють власноручний підпис. Достовірність гарантується кваліфікованим електронним підписом, що міститься у картці громадянина. Унікальна ідентифікація фізичної особи здійснюється в картці громадянина за так званим персональним посиланням. Це необхідно, оскільки навіть кваліфікований сертифікат містить лише ім’я людини. Одні й ті самі імена, зміни назви чи різне написання імен викликають певну невизначеність із сертифікатами. Отже, у разі ідентифікації особи з посвідченням також поєднується унікальна ознака ідентифікації особи (корінний номер).
Ексклюзивні електронні підписи для органів влади та професійних груп - офіційний підпис
Українська правова система зараз передбачає багато способів електронного підпису, який може використовуватися лише органами влади або певними професійними групами (нотаріуси, юристи, інженери-будівельники) і які повинні відповідати певним вимогам. Відповідно до окремої статті, офіційний підпис слугує для того, щоб легше ідентифікувати походження документа від органу влади і, таким чином, є інструментом для комунікації органу до зацікавлених сторін.
Мета офіційного підпису – полегшити та достовірніше визначити походження документа з органу влади.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Спеціально для OGO.ua Переглядів: 1235Інші статті рубрики:
Сніданок за 10 хвилин: готуємо яєчню за французьким рецептом
Цікавий варіант приготування звичної яєчні.
переглядів: 14
Передбачення на середу: дізнайтесь, що вас чекає
Дізнайтеся своє персональне передбачення на 8 січня.
переглядів: 65
8 січня: свята, іменинники, заборони та прикмети
8 січня за новим церковним календарем згадують преподобних Григорія чудотворця і Григорія затворника Печерських, а за старим стилем - Собор Пресвятої Богородиці.
переглядів: 111
Вакансії: на Рівненщині стартував набір фахівців із супроводу ветеранів
У чотирьох громадах Рівненської області відкрито 13 вакансій для фахівців, які надаватимуть комплексну підтримку ветеранам війни та демобілізованим особам.
переглядів: 229
У 2024 році на Рівненщині у пожежах загинуло 34 людини
Протягом минулого року на території Рівненської області було зафіксовано 1694 пожежі, переважно у житловому секторі.
переглядів: 238