Ми у Facebook
27.06.2022, 10:00

Куди звертатися у разі конфліктних ситуацій з рівненськими перевізниками?

КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР звертається до усіх пасажирів: у випадках конфліктних ситуацій інформувати підприємство одним із трьох способів.
1. Приватне повідомлення на сторінку КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР.
2. Електронний лист на адресу kpreat2015@gmail.com.
3. Письмова скарга на папері, яку можна принести особисто до будь-якої диспетчерської (депо, мототрек, Боярка, РЗВА), або надіслати за адресою «вул.Данила Галицького, 23»).

У зверненні обов'язково треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, місце події, номер тролейбуса, ім’я чи прикмети працівника – чим більше інформації, тим краще. Звернення миттєво потрапить на стіл керівництва, після чого його колегіально розглядають у службі руху та дають відповідь.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ