Ми у Facebook
23.07.2022, 16:24

Реєстрація торгової марки в Києві: важливий крок для успішного бізнесу

Особиста торгова марка є невід'ємною частиною успішного бізнесу. Адже кожному підприємцю хочеться залишатися впізнаваним і популярним, щоб його бренд чи логотип виділявся із сотень інших.
Саме реєстрація ТМ в Києві допоможе бізнесу набути такої індивідуальності, стати відомим і користуватися попитом. Але, як не дивно, навіть багато досвідчених бізнесменів не дуже добре розуміють, навіщо займатися процедурою реєстрації.

Переваги й особливості використання зареєстрованої торгової марки


Помітний знак, що виділяється, вважається родзинкою бренду або товару. Адже всім відома знаменита «галочка» Nike або трикутна зірка Mercedes. Тільки глянувши на ці символи, уже розумієш, з чим маєш справу, вони навівають думки про якість, довговічність і надійність. Таким чином, торгова марка наголошує на репутації бренду, гарантує певну якість, вказує на ціну й інші риси, які відрізняють ваш продукт чи послугу від інших.

Але створити товарний знак мало, необхідно обов'язково подбати про його реєстрацію. Якщо пропустити цей крок, то конкуренти можуть у будь-який момент перехопити знак, який вже набув популярності або набирає її, зареєструвати його, а потім просто подати до суду на початкового власника за порушення їх прав.

Якщо ви є законним власником, то разом із реєстрацією отримуєте цілий комплекс можливостей для захисту власних прав. У цьому випадку ви зможете в судовому порядку вести переслідування всіх, хто хоче нажитися на вашій репутації. І до того ж реєстрація ТМ перетворює ваш бренд на цінний нематеріальний актив. Зареєстрований знак можна продати, передати права на нього іншим людям, створити франшизу й навіть використовувати як заставу в банку.

Які торгові марки бувають?


Компанія може провести реєстрацію будь-якої інформації, яка дозволяє користувачам відрізняти її від конкурентів. Це може бути:

• назва (в т.ч. написана спеціальним шрифтом або кольором);
• емблема (картинка);
• логотип (картинка з літерами);
• пакування товару;
• унікальний колір для конкретного товару;
• об’ємний знак (стосується компаній, що випускають продукцію для сліпих — на них інформація наноситься опуклим шрифтом Брайля);
• звукові знаки.

Реєстрація будь-якої з цих інформацій забороняє іншим компаніям застосовувати таку саму назву або схожу.

Як провести реєстрацію торгової марки?


Провести реєстрацію торгової марки може кожен власник бізнесу. Цей процес складається з 4 основних етапів:

• вибір торгової марки;
• пошук аналогів серед уже зареєстрованих ТМ;
• підготовка документації для реєстрації, внесення сплати податків і зборів;
публікація та отримання документації про реєстрацію.

Щоб процес реєстрації ТМ пройшов максимально успішно та швидко, варто довірити його професіоналам. Патентно-юридичне агентство Wise Group готове взяти на себе всі складнощі та допомогти на всіх етапах реєстрації. Воно успішно працює вже 10 років і має заслужену репутацію в Україні.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини