12.08.2022, 15:11

Подорожчання проїзду у Рівному: без особливого обурення

Минає майже 2 тижні від дня, коли Рівненський міськвиконком ухвалив рішення про підняття проїзду. Це питання довго висіло над містом. І нарешті з початком останнього літнього місяця воно вирішилося.
Хоча очевидно, що приймати виконкомівцям таке рішення не дуже й хотілося.

Вимучене рішення

Здорожчання пального спонукало перевізників звертатися з пропозиціями підвищити плату за проїзд. У міськраді запевняли, що це питання аналізували, порівнювали з досвідом інших міст. І ще кілька разів відправляли це питання на довивчення. І ось наприкінці липня вирішили – проїзд у тролейбусі в Рівному буде 8 гривень (пільговий - 4), а в маршрутці – 12.

Розізлилися, але трішки

У тролейбусному підприємстві «Рівнеелектроватотранс» спочатку остерігалися конфліктів пасажирів з кондукторами – саме у день нових тарифів розмістили на своїй сторінці у Фейсбуці прохання бути чемними у спілкуванні з кондукторами та зберігати спокій у ці непрості часи. Але особливого обурення пасажирів мені спостерігати не довелося. Люди буденно розраховувалися, на цей раз лише дістаючи з гаманця на дві гривні більше. Молодь активніше розраховується через Приват24, схоже, особливо не переймаючись новою ціною. Своє незадоволення (можливо це були і ті ж спокійні пасажири) традиційно виливали у соцмережах. Доля хейту дісталася і міському голові Олександру Третяку, щоправда, стріли своєї критики часто направляли і ті, хто знаходився у опозиції до мера й раніше.

Пересіли на тролейбуси

Подорожчання у маршрутках спровокувало те, що пасажирів побільшало у тролейбусах. За два тижні салони електротранспорту стали більш заповнені пасажирами, тоді ж, як довелося спостерігати як салони маршруток більше заповнилися повітрям. Рівняни у розмовах зізнаються, що 12 гривень за квиток – забагато.

Рівнянин Андрій у розмові запевняє, що їздити на тролейбусах йому зручніше, маючи проїзний (який йому, між іншим, вдалося купити ще за старою ціною у 224 гривні (тепер же вони по 300), може постійно пересідати на зупинках, максимально скоротивши потребу доходити пішки.

Електичні дроти більше не є особливою перепоною, тим паче, що за останні кілька років міський тролейбусний парк збагатися автобусами, які можуть їздити і автономно.