Ми у Facebook
22.08.2022, 19:10

1 вересня: як рівненські школярі розпочнуть новий навчальний рік?

До 1 вересня залишилося менше двох тижнів, тому батьки школярів цікавляться, як у Рівному буде організовано навчальний процес.
Марина Кузьмічова, заступниця міського голови Рівного, детально розповіла про те, як почнеться навчальний рік для рівненських школярів.

Укриття
1. На сьогоднішній день готовність укриттів закладів освіти є 40-70%, – в залежності від складності та об'єму робіт.

Форма навчання
Педагогічна рада школи приймає рішення про форми та моделі навчання. Класні керівники завчасно – на батьківських зборах – повідомляють батьків про рішення педагогічної ради.

Пропонуються такі форми навчання:
1. Очне;
2. Дистанційне;
3. Змішана форма навчання – поєднання очної з дистанційною формою навчання у різних пропорціях (вибір предметів, котрі читатимуть очно або дистанційно; навчання тиждень через тиждень або ділення тижня);
4. Сімейна форма навчання – організацію освітнього процесу беруть на себе батьки, підтверджуючи свій вибір заявою. Оцінювання дитини відбуватиметься посеместрово;
5. Екстернат – учні опановують матеріал самостійно та віддалено. Знання оцінюються в школі під час щорічної атестації.

Сімейна форма навчання та екстернат пропонується тим учням, що навчаються закордоном у місцевих школах, але бажають продовжити навчання і в своїй школі в Україні. Якщо ж дитина закордоном не відвідує заклад освіти, – пропонуємо дистанційну форму навчання. Такими формами навчання можуть скористатися і діти, котрі знаходяться в Україні, за заявою батьків з обґрунтуванням.

Моделі навчання
Модель навчання напрацьовується кожною школою самостійно відповідно до можливості укриття, кількості дітей очної та дистанційної форми навчання:

1. Якщо на паралелі є достатня кількість учнів для дистанційного навчання, організовується окремий дистанційний клас. Наприклад: на паралелі є три четвертих класи – два працюють очно, один – дистанційно; при цьому з різних чотирьох класів дітей об’єднують в один дистанційний.

Якщо кількість учнів буде не достатньою для дистанційної форми навчання, пропонують наступні дві моделі:

1. Вчитель у класі працює очно, діти доєднуються дистанційно і разом з усім класом опрацьовують матеріал (відповідно мають бути достатні технічні можливості у класі).

2. 30 хвилин вчитель працює очно, 15 хвилин – дистанційно з учнями цього ж класу (за окремо складеним розкладом). При такому варіанті діти більшість часу опрацьовуватимуть програмний матеріал самостійно.

Зміни у школі
Закладам освіти доведеться працювати у декілька змін. Причини дві:

1. Квадратура укриття від якої залежить кількість учнів, що одночасно можуть перебувати у закладі освіти;

2. Якщо укриття дозволяє розмістити всіх учнів та вчителів у школі, все одно допускається ділення на зміни або використання змішаної форми навчання для зменшення кількості дітей, які перебувають у закладі освіти одночасно.






На правах реклами