Ми у Facebook
05.09.2022, 10:00

Що робити, якщо в магазині завищують ціни на продукти

Під час воєнного стану до Держпродспоживслужби надійшли лише два письмові звернення з приводу завищення цін. Зазвичай споживачі скаржаться лише усно, у такому випадку фахівці Держпродспоживслужби можуть лише моніторити ціни.
Якщо ж до установи звертаються письмово, то вони можуть здійснювати контроль, виносити приписи і накладати штрафи.

"Напишіть письмову заяву — буде проведена позапланова перевірка. Споживачі наразі негативно реагують на пропозицію написати заяву. Більшість відмовляються. Виключно усне звернення — і все. Одна із причин, яку зазначають споживачі, коли відмовляються писати заяву: я тут живу, не хочу, щоб про мене знали, тобто бояться якихось наслідків", — зауважує Ілона Шелестун.

Фахівчиня радить у випадках, коли у крамницях завищують ціни, звертатися до управління Держпродспоживслужби в Рівненській області із письмовою скаргою. Адреса установи: м. Рівне. вул. Малорівненська, 91; електронна адреса: vetmed@rivneprod.gov.ua.

"У цілому об'єкти господарювання намагаються дотримуватися вимог законодавства. Це вже зовсім не та ситуація, яка була на початку воєнного стану, коли було порушення в кожному об'єкті торгівлі. На сьогодні є порушення, але не в такій мірі, як було спочатку", підсумовує Ілона Шелестун.





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ