07.12.2022, 10:35

Що робити, якщо довго немає світла – поради Yasno

Гендиректор компанії YASNO Сергій Коваленко в ефірі телемарафону дав кілька порад на той випадок, якщо світло відключили в будинку більше чим на 6-7 годин.
YASNO рекомендує при тривалому відключенні світла виконати такі дії:

1. З'ясувати, чи є у вас в домі аварія, як зазначають у YASNO, наразі непогода та всі включення та відключення підвищили рівень аварійності системи. Тут можна почати з сайту YASNO - ввести адресу і якщо є аварія, на сайті це буде відображатися.

2. Якщо аварія - потрібно звертатися до ЖЕКу або ОСББ, в них є свій контакт з мережами.

3. Якщо немає аварії - треба подивитись на графік. Якщо світла немає більше ніж 6-7 годин і діють екстрені відключення, Коваленко рекомендує написати в приватні повідомлення у Facebook представникам енергомереж.

Також гендиректор YASNO розповів, чому краще не дзвонити в кол-центри для того, щоб отримати відповідь.

"Я дуже не раджу дзвонити на кол-центр YASNO або мереж, тому що коли у нас були екстрені відключення в перший день - в одну хвилину 6-7 тисяч дзвінків іде. Але треба розуміти, що колеги в кол-центрах не знають інформації, в них немає по кожній адресі даних. Тому, якщо 6-7 годин немає світла і немає аварій - треба написати в приватні свою адресу і колеги візьмуть заявку в роботу", - пояснив Коваленко.