Ми у Facebook
08.12.2022, 07:26

Важливість перевірки ділової репутації

Приймаючи рішення про можливе співробітництво з юридичною особою чи ПП, важливо об'єктивно оцінити ділову репутацію потенційних партнерів. При роботі з передоплатою завжди є можливість зіткнутися з несумлінним постачальником, отримати послуги неналежної якості або повну відмову від їх виконання. Повернення грошей вимагає часу та зусиль, але при цьому не завжди можливе. Для компаній перевірка контрагента за єдрпоу є основним способом мінімізації фінансових та податкових ризиків. Вона дозволяє відмовитися від свідомо збиткових угод та співпраці з ненадійними партнерами.

Що входить до послуги перевірки та які дані можна отримати


Сервіси для перевірки інформації про українські компанії виконують комплексну перевірку надійності контрагентів за низкою ключових параметрів, використовуючи відкриті та умовно відкриті джерела інформації. Оцінка благонадійності компанії передбачає насамперед збір та аналіз офіційно підтверджених даних. Серед основних та найбільш стандартизованих елементів перевірки контрагентів можна виділити:

• підтвердження факту реєстрації компанії у реєстрі юридичних осіб (ЄДРПОУ);
• аналіз установчих документів;
• оцінку матеріально-технічної бази;
• вивчення фінансових показників та податкової звітності.
• перевірка судових даних.

Перевірка особистої ділової репутації


Для оцінки благонадійності партнера, крім документально підтверджених відомостей, велике значення мають особисті характеристики керівника компанії та ключових співробітників.

Компанії, які займаються перевірками контрагентів наголошують на оцінці ризиків, пов'язаних з людським фактором:

Характер відносин:

• аналіз особливості комунікації у команді контрагента;
• оцінка формального та неформального лідерів;
• визначення ієрархії та рівень конфліктності в команді;
• перевірка відповідністі ключових працівників займаним посадам.

Ділова репутація:

• вивчання у соцмережах акаунти членів команди контрагента;
• збирання відгуків із незалежних джерел;
• перевірка наявності негативної та інформації що компрометує про потенційного партнера.

Поведінкові реакції:

• складання поведінкового портрета контрагента;
• виявлення, чи є в його словах та діях ознаки нещирості;
• оцінка можливість виконання контрагентом своїх зобов'язань.

Що можна самостійно перевірити за допомогою онлайн-сервісів


Якщо вам потрібно швидко та ефективно перевірити українську компанію у режимі онлайн, достатньо вказати код ЄДРПОУ або назву компанії.



Миттєво ви отримаєте повне досьє, яке збирається в одну сторінку з багатьох відкритих джерел.







На правах реклами