Ми у Facebook
10.01.2023, 13:05

Порядок реєстрації новонароджених українців за кордоном: як це зробити

Українці за кордоном стикаються з великою кількістю складностей, а одна з них - це реєстрація новонародженого малюка. Згідно існуючого порядку, поза межами України державну реєстрацію новонародженої дитини виконують консульські установи та дипломатичні установи нашої країни.
Як виглядає процедура реєстрації?

1. Усна або письмов заява батьків чи одного з них надається до дипломатичного представництва або консульської установи України за місцем народження дитини або за місцем проживання батьків.

2. У разі неспроможності батьків реєстрація дитини може проводитися її родичами.

3. Після заяви батьків дитини або інших осіб консул проводить реєстрацію народження дитини з одночасним визначенням її походження та присвоєнням прізвища, імені та по батькові.

Які документи потрібно надати консулу для проведення реєстрації?

1. Паспорт або інші документи, що посвідчують особи батьків (одного з батьків).

2. Документ медичного закладу про народження дитини або довідку від лікаря, який надавав допомогу при пологах.

3. Документ, який є підставою для внесення відомостей про батька (свідоцтво про шлюб, заява матері, заява батька про визнання батьківства тощо).

Строки подачі заяви про реєстрацію

Заяву про реєстрацію народження дитини батьки зобов’язані подати не пізніше 1 місяця з дня народження дитини.

Важливе уточнення! Реєстрація народження, а також видача свідоцтва про реєстрацію цього акта цивільного стану проводиться без стягнення консульського збору.





На правах реклами