Ми у Facebook
18.01.2023, 17:04

Олег Червонюк: шлях Goldi до визнання та любові покупців

За кожним брендом стоїть ім'я: людина, що формулює мету, знаходить ресурси, команду, налагоджує бізнес-комунікацію. Бізнесмен Олег Червонюк — фундатор популярного бренду одягу Goldi. Худі, джинси, джогери, світшоти від українського Голді успішно конкурують з одягом англійських, американських та німецьких компаній.

Трудові 32 роки Олега Червонюка: від пошиття спідниць до мережі монобрендових бутиків


Goldi — приклад завзятості та цілеспрямованості українця: ринки 90-х, товари з Польщі, спідниці з мініцеху, перші контракти з Індією, покупка та переоснащення льонокомбінату у Рівному, власні тканини й моделі, нові фабрики, мережа магазинів. За 32 роки компанія під керівництвом Олега Червонюка інвестувала в обладнання, інновації та екологічні перетворення мільйони чесно зароблених євро.
Олег Червонюк перетворив стандартне українське підприємство на потужний комплекс:

• виробничі цехи — Рівне, Хмельницький, Шепетівка, Нетішин;
• ткацькі верстати, обладнання для фарбування тканин, швейні та трикотажні машини переважно відомих німецьких брендів;
• власне конструкторське бюро, авторські лекала, креативні дизайнерські рішення.

Створена мережа офіційних дистриб'юторів та фірмових магазинів у більшості обласних центрів країни, працює інтернет-магазин.


Професіоналізм та ентузіазм команди — гарантія успіху


HR-стратегія Олега Червонюка не обмежується штатом підприємства. Неодноразово в інтерв'ю бізнесмен критикував систему профосвіти України: випускників коледжів та технікумів у Goldi нерідко вчать заново. Потрібен якісний прорив, коли власні кадри зведуть до нуля потребу залучення іноземних технологів, конструкторів, менеджерів.

Кожен член команди Голді усвідомлює своє значення для підприємства. До того ж ентузіазм працівників ткацького та швейного цехів стимульований: зарплата швачки нерідко перевищує мінімальну у 5-6 разів.

Конкуренція зі світовими мас-маркетами — великий виклик


Собівартість нішевої продукції традиційно вища за мас-маркет, проте колекційні моделі класу комфорт+ від Голді доступні студентам і молодим мамам. Лімітовані серії оновлюються кілька разів за сезон.

Український бренд Goldi — баланс ексклюзивності та доступності:

• сировина та барвники не токсичні, мають сертифікати безпеки;
• тканини гігроскопічні, гіпоалергенні, зносостійкі;
• лекала європейських стандартів зросту та комплекції;
• трендовий дизайн, лаконічний декор, максимальний комфорт кожної моделі.

Засновник компанії не приховує міжнародні амбіції: успішно працює онлайн-магазин, до пандемії відкрилися фірмові бутіки у Варшаві та Вроцлаві.

Головні труднощі українських модних брендів під час війни


За словами Олега Червонюка, компанія втратила партію тканин у згорілому складі у Харкові, закрила низку монобрендових бутиків у столичних ТЦ. Заново відновлюється логістика, переглядаються бізнес-плани. Масовий виїзд українців за кордон на 5 мільйонів скоротив потенційний ринок покупців. Бренд адаптував колекції: у топі стильні практичні моделі з лаконічними патріотичними принтами.






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини