У Держпродспоживслужбі розповіли, на що часто скаржаться рівняни
У першому півріччі 2023 року спеціалісти управління одержали 230 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
- надійшло письмово – 81;
- з Урядової «гарячої лінії», з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 46;
- на особистому прийомі громадян (усні консультації) – 101;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
- щодо якості непродовольчих товарів – 114;
- щодо якості надання послуг – 97;
- щодо торгівлі продовольчими товарами – 19;
До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, відновлення надання телекомунікаційних послуг, обміну товару.
Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку (Інтернет торгівля); низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, неналежне надання побутових послуг; порушення прав споживачів при обслуговуванні, відмова в здійсненні безготівкових розрахунків, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 161 звернення; дано роз’яснення на 52 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» 17 звернень.
За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі – 67880,00 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.
В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на рівні районів та міст обласного значення функціонують шість консультаційних центрів. Також громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за тел. 0362-62-32-83.
новини Рівного, споживач, скарги споживачів, куди скаржитись, послуги, обслуговування, неякісний товар
Герої "На щиті": сьогодні Рівне зустрічатиме полеглих захисників
Сьогодні, 25 грудня, орієнтовно о 19:00, до Рівного прибуде екіпаж місії "На щиті".
переглядів: 173
3000-е немовлятко з’явилося на світ на Різдво у рівненському пологовому
Сьогодні, у найсвятіший день у році у рівненському пологовому будинку народилася 3000-а дитина у 2024 році.
переглядів: 89
На Рівненщині запрацювала сучасна ДНК-лабораторія
24 грудня на Рівненщині розпочала роботу нова сучасна ДНК-лабораторія, яка стане потужним інструментом у боротьбі зі злочинністю. Цей заклад, створений на базі Рівненського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, є вже 17 такою лабораторією в мережі установ МВС України.
переглядів: 128
Уряд автоматично продовжив бронювання від мобілізації на місяць
Кабінет Міністрів України ухвалив рішення автоматично подовжити строк чинних бронювань від мобілізації на один місяць, до 28 лютого 2025 року. Це стосується бронювань, що були дійсними станом на 19 грудня 2024 року. Рішення прийнято через тимчасове призупинення роботи держреєстрів після кібератаки.
переглядів: 101
АЗС у Рівному оштрафовано на 34 000 грн за невиконання вимог Екоінспекції
23 грудня 2024 року ТОВ «АЗС-СЕРВІС» у Рівному було оштрафовано на 34 000 грн за порушення вимог ринкового нагляду та невиконання рішення Екоінспекції щодо усунення формальних невідповідностей.
переглядів: 146