У Держпродспоживслужбі розповіли, на що часто скаржаться рівняни
У першому півріччі 2023 року спеціалісти управління одержали 230 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
- надійшло письмово – 81;
- з Урядової «гарячої лінії», з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 46;
- на особистому прийомі громадян (усні консультації) – 101;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
- щодо якості непродовольчих товарів – 114;
- щодо якості надання послуг – 97;
- щодо торгівлі продовольчими товарами – 19;
До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, відновлення надання телекомунікаційних послуг, обміну товару.
Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку (Інтернет торгівля); низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, неналежне надання побутових послуг; порушення прав споживачів при обслуговуванні, відмова в здійсненні безготівкових розрахунків, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 161 звернення; дано роз’яснення на 52 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» 17 звернень.
За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі – 67880,00 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.
В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на рівні районів та міст обласного значення функціонують шість консультаційних центрів. Також громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за тел. 0362-62-32-83.
новини Рівного, споживач, скарги споживачів, куди скаржитись, послуги, обслуговування, неякісний товар
У школах Рівного з наступного тижня учні початкових класів харчуватимуться безкоштовно
В Україні учні початкової школи харчуватимуться безкоштовно. таке рішення прийняв Уряд та виділив на це 2 мільярди гривень. Коли у школах Рівного запровадять таку новацію - уже відомо.
переглядів: 128
Рівнян та гостей міста запрошують на проєкт «Так звучить Україна»
27 жовтня о 16:00 у Міському Будинку Культури відбудеться незабутній концерт "Так звучить Україна", який об’єднає найкращі музичні колективи та виконавців міста. Це буде справжнє свято української пісні, де кожен знайде для себе щось особливе.
переглядів: 139
Спортсмен з Рівненщини здобув титул Чемпіона світу з гирьового спорту
Іван Макаренко, житель села Бутейки та тренер Сарненської ДЮСШ, здобув дві золоті медалі на Чемпіонаті світу та став абсолютним чемпіоном.
переглядів: 178
На Рівненщині за цей рік вогонь забрав життя 19 людей
За даними Головного управління ДСНС у Рівненській області, з початку року рятувальники ліквідували вже понад 1400 пожеж. не обійшлося без людських жертв.
переглядів: 156
Заморозки та туман: прогноз погоди для Рівненщини на 18 жовтня
Синоптики попереджають про значне зниження температури повітря на Рівненщині у п'ятницю, 18 жовтня. Сильні заморозки та густі тумани очікуються вже вночі.
переглядів: 181