У Держпродспоживслужбі розповіли, на що часто скаржаться рівняни
У першому півріччі 2023 року спеціалісти управління одержали 230 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:
- надійшло письмово – 81;
- з Урядової «гарячої лінії», з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 46;
- на особистому прийомі громадян (усні консультації) – 101;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:
- щодо якості непродовольчих товарів – 114;
- щодо якості надання послуг – 97;
- щодо торгівлі продовольчими товарами – 19;
До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, відновлення надання телекомунікаційних послуг, обміну товару.
Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку (Інтернет торгівля); низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, неналежне надання побутових послуг; порушення прав споживачів при обслуговуванні, відмова в здійсненні безготівкових розрахунків, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця.
Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 161 звернення; дано роз’яснення на 52 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» 17 звернень.
За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі – 67880,00 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.
В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на рівні районів та міст обласного значення функціонують шість консультаційних центрів. Також громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за тел. 0362-62-32-83.

новини Рівного, споживач, скарги споживачів, куди скаржитись, послуги, обслуговування, неякісний товар
Прогноз погоди на 30 квітня для Рівненщини: тепло, без опадів

У вівторок, 30 квітня, на території Рівненської області збережеться приємна весняна погода. За прогнозами синоптиків, очікується мінлива хмарність без істотних опадів. У нічні та ранкові години можливий слабкий туман, тож водіям варто бути уважними на дорогах.
переглядів: 273
Футбольна битва у Рівному: Верес зустрічає Оболонь!

Уже цієї суботи, 3 травня, на стадіоні «Авангард» у Рівному відбудеться надважливий матч 27 туру VBET Української Премʼєр-ліги.
переглядів: 213
Доля "бронзи" Чемпіонату з баскетболу визначиться у матчі в Рівному

БК "Рівне" та "Черкаські мавпи" визначать володаря бронзових медалей чемпіонату у вирішальному матчі.
переглядів: 277
На Рівненщині шахрайка виманила у пенсіонерки понад 120 тисяч гривень на «лікування сина»

Правоохоронці Рівного затримали 34-річну жінку, яка, представляючись кур’єркою, ошукала літню жительку міста на понад 120 тисяч гривень.
переглядів: 223
У Рівному затримали чоловіка, який вирвав квіти з клумби на алеї Віктора Чайки

Учора, 28 квітня, поліцейські офіцери Рівненської міської громади встановили особу зловмисника, який пошкодив міське озеленення.
переглядів: 360