Ми у Facebook
09.07.2023, 18:11

У Держпродспоживслужбі розповіли, на що часто скаржаться рівняни

Неякісні послуги та обслуговування, низька якість телекомунікаційних послуг та підвищення цін на них, порушення прав при купівлі речей онлайн і це ще не повний перелік скарг.
Про це йдеться у зведенні за перше півріччя 2023 року, яку оприлюднили на сайті головного управління.

У першому півріччі 2023 року спеціалісти управління одержали 230 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:

- надійшло письмово – 81;
- з Урядової «гарячої лінії», з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 46;
- на особистому прийомі громадян (усні консультації) – 101;
Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

- щодо якості непродовольчих товарів – 114;
- щодо якості надання послуг – 97;
- щодо торгівлі продовольчими товарами – 19;

До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, відновлення надання телекомунікаційних послуг, обміну товару.

Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку (Інтернет торгівля); низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, неналежне надання побутових послуг; порушення прав споживачів при обслуговуванні, відмова в здійсненні безготівкових розрахунків, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця.

Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 161 звернення; дано роз’яснення на 52 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» 17 звернень.

За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі – 67880,00 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.

В управлінні захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на рівні районів та міст обласного значення функціонують шість консультаційних центрів. Також громадяни можуть звертатися на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за тел. 0362-62-32-83.





На правах реклами