Ми у Facebook
21.07.2023, 15:05

Що робити, якщо ваш обліковий запис заблокувала Укрзалізниця

Укрзалізниця блокує у своїх системах «перекупщиків», які масовано скуповують квитки для перепродажу.

Мобільний застосунок Укрзалізниці запущено для зручності замовлень індивідуальних поїздок – для себе, родини, кількох друзів. Застосунок є найпопулярнішим каналом продажу квитків та має понад 1 млн активних користувачів. 98% з них купують не  більше 5 квитків на тиждень.

Разом із тим окремі користувачі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків. При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів. Для уникнення спроб перепродажу квитків УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів”.

Частині ВПО перестануть виплачувати допомогу: кому скасують

Які акаунти може бути заблоковано:

- Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня).
- Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).

Що робити, якщо раптом ваш обліковий запис підпав під блокування:

- Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть на 0 800 503 111.

- Групові замовлення здійснюйте на спеціально створеному для цього ресурсі:
https://services.uz.gov.ua/

Окрім блокування облікових записів із аномальною активністю УЗ й надалі змінюватиме процеси та додаватиме онлайн-інструменти, щоб розширювати доступність квитків для добросовісних пасажирів та обмежувати самі можливості перепродавати квитки.

Джерело: Укрзалізниця

Куди поїхати в Україні влітку: цікаве місце на Чернігівщині





На правах реклами

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ