Ми у Facebook
06.04.2025, 11:41

«Укрзалізниця» запустила офіційні канали для інформування пасажирів приміських поїздів

АТ «Укрзалізниця» зробила ще один крок назустріч пасажирам приміського сполучення, запустивши офіційні інформаційні канали у популярних соціальних мережах – Telegram, Viber та WhatsApp.
Відтепер пасажири електричок зможуть оперативно отримувати найактуальнішу інформацію про рух поїздів прямо на свої смартфони. Як повідомили в УЗ, на нових каналах публікуватимуться важливі новини щодо:

Затримок поїздів: пасажири зможуть швидко дізнаватися про будь-які відхилення від графіка руху.
Призначення нових поїздів: анонси про запуск додаткових або нових рейсів.
Модернізації рухомого складу: інформація про оновлення електричок та покращення умов проїзду.
Тимчасового скасування поїздів та призначення альтернативних маршрутів: оперативні повідомлення про зміни у розкладі та можливі варіанти проїзду.
Інших важливих новин: будь-які інші події та оголошення, що стосуються приміського сполучення.

Крім того, «Укрзалізниця» планує публікувати на своїх нових каналах корисні поради для пасажирів, що зробить поїздки ще зручнішими та комфортнішими.

Особливою зручністю стане система навігації за регіональними хештегами або позначками. Для того, щоб знайти новини, що стосуються конкретного регіону, пасажирам необхідно буде звернути увагу на відповідний хештег, який розміщуватиметься наприкінці кожної публікації.








На правах реклами