Ми у Facebook
01.06.2025, 10:40

Клієнти ПриватБанку скаржаться на нову проблему

Українці, які регулярно користуються картками ПриватБанку для безконтактної оплати, повідомляють про несподівані труднощі — особливо під час поїздок у київському метро. Затримки при списанні коштів із банківських рахунків викликають незручності і навіть блокування повторного проходу через турнікет.
Про це свідчить скарга, залишена одним із пасажирів під офіційною публікацією банку у Facebook. За його словами, 31 травня в метро «Печерська» виникла штовханина саме через таку ситуацію: система зняла гроші з картки, але не зарахувала оплату своєчасно, через що другий прохід виявився заблокованим.

«Чому, якщо картка не приймається повторно, застосунок все одно знімає кошти? І чому система гальмує саме в годину пік?» — обурюється користувач.

Станом на кінець дня 31 травня представники ПриватБанку офіційно не відреагували на повідомлення у коментарях. Незрозуміло, чи банк вже працює над вирішенням технічного збою, чи ситуація залишиться без відповіді.

На цьому фоні варто памʼятати, що вже з 1 червня 2025 року в ПриватБанку набудуть чинності нові ліміти на грошові перекази. Йдеться про обмеження у 100 тисяч гривень на місяць на P2P-транзакції з карткових рахунків фізичних осіб, а також перекази через реквізити IBAN — як всередині України, так і за її межами.

Користувачам радять стежити за оновленнями на офіційних ресурсах банку та за можливості завчасно планувати грошові операції й оплату послуг.





РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини