Ми у Facebook
07.07.2025, 15:56

У Рівному СТО повернула клієнту гроші

До Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області звернувся громадянин зі скаргою на автосервіс, із яким він мав усну домовленість щодо ремонту автомобіля.
Як повідомили у відомстві, чоловік звернувся до СТО для діагностики несправності. Після виявлення поломки працівники автосервісу озвучили вартість ремонту. Клієнт частково оплатив послуги, однак згодом відмовився продовжувати ремонт у цьому сервісі та зажадав повернення коштів і автомобіля без подальшого втручання в його технічний стан.

Автосервіс спочатку не погоджувався на повернення грошей, однак після звернення споживача до Держпродспоживслужби ситуацію вдалося вирішити. За сприяння фахівців служби суб’єкт господарювання повернув клієнту сплачені кошти за невиконаний ремонт, а також повернув автомобіль.

У Держпродспоживслужбі нагадують: згідно зі статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право відмовитися від договору про надання послуг, якщо виконавець не приступив до роботи вчасно або виконує її надто повільно. У випадку, коли не виконано значну частину робіт, клієнт має право розірвати договір і вимагати компенсації. Крім того, виконавець зобов’язаний видати документ, що підтверджує факт виконання робіт або надання послуг.

Фахівці закликають громадян уважно ставитися до домовленостей із сервісами та, за можливості, укладати письмові договори, які чітко регламентують обсяг і вартість робіт.