Для мешканців Рівненщини збільшилися соцвиплати

З 1 липня в Україні зріс прожитковий мінімум, тож автоматично збільшилися і соцвиплати.

Прожитковий мінімум змінився таким чином:

▪️ 2600 грн – прожитковий мінімум для працездатних осіб;
▪️ 2201 грн – для дітей віком до 6 років;
▪️ 2744 грн – для дітей віком від 6 до 18 років;
▪️ 2027 грн – для осіб, які втратили працездатність;
▪️ 10 320 грн – одноразова виплата при народженні/усиновленні дитини.

Підвищення прожиткового мінімуму вплинуло на розміри соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, на розміри допомоги для осіб з інвалідністю, розмір аліментів ітд.

Максимальний розмір виплат одиноким матерям:
2201 грн – дітям до 6 років;
2744 грн – дітям від 6 до 18 років;
2600 грн – дітям віком від 18 до 23 років (за умови навчання).

Розмір виплат для малозабезпечених сімей:
1170 грн – для працездатних осіб;
2027 грн – для осіб, які втратили працездатність та осіб з інвалідністю;
2861,3 грн – дітям віком до 6 років;
3567,2 грн – дітям віком від 6 до 18 років;
3380 грн – дітям віком від 18 до 23 років (за умови навчання).

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю:
6906,90 грн – особам з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд;
4054 грн – особам з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд;
2027 грн – особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи;
2027 грн – особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи.

Відповідно мінімальний розмір аліментів з 1 липня становить:
✔️ 1100,50 грн – дітям до 6 років;
✔️ 1372 грн – дітям від 6 до 18 років.

Розмір соціальних допомог з 1 липня перерахували автоматично (додатково звертатися до органів соцзахисту не потрібно).

Про це повідомив начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль, t.me/vitalykoval8

Дізнайтеся, хто з мешканців Рівненщини у липні отримає більші пенсії.

Loading

Не пропускайте важливі новини Рівненщини Читайте ОГО у Google News
Підписатися
Поділитися:

Головні новини

Прокрутка до верху