Мінімальна зарплата в Україні з 1 січня 2014

У проекті державного бюджету України на 2014 рік, який Верховна Рада має ухвалити в січні, передбачено, що розмір мінімальної зарплати і прожиткового мінімуму будуть змінюватись тричі – з 1 січня, з 1 липня та 1 жовтня. Скільки саме становитиме мінімальна зарплата у 2014 році – дізнайтесь далі!

Отже, з 1 січня розмір мінімальної зарплати в Україні має становити 1218 гривень, з 1 липня – 1250 гривень, з 1 жовтня – 1301 гривню.

Розмір прожиткового мінімуму цьогоріч становитиме: з 1 січня – 1176 гривень, з 1 липня – 1207 гривень, з 1 жовтня – 1256 гривень.

Нагадаємо, що 19 грудня Верховна Рада України ухвалила спеціальну процедуру для розгляду державного бюджету на 2014 рік. Депутати вирішили надати можливість подання правок до проекту бюджету до 8 січня 2014 року. Розгляд проекту бюджету-2014 з пропозиціями Комітету Верховної Ради України з питань бюджету та прийняття його в цілому має відбутися 16 січня 2014 року.

Використана інформація Mojazarplata.com.ua

Loading

Не пропускайте важливі новини Рівненщини Читайте ОГО у Google News
Підписатися
Поділитися:

Головні новини

Прокрутка до верху