Ми у Facebook
24.10.2002, 11:01

Дегустували “Справжній продукт”

На презентації торгової марки “Справжній продукт” в українському шинку “Люкс” пригощала фірма “ROVES” — виробник високоякісної горілки різних сортів: “На коня”, “Рівненська”, “Ароматна з перцем”...
Широко відомою шпанівська горілка стала зовсім недавно, коли у місцевий спиртзавод інвестувала чималі кошти фірма “ROVES”, яка віднайшла формулу успіху горілчаних виробів “ROVES” — поліпшення зовнішнього вигляду пляшки, новітні технології та дружній колектив підприємства.
На горілчаному ринку Рівненщини шпанівська оковита займає два-три відсотки, але швидкими темпами збільшує обсяг продаж свого продукту в області.
— До недавнього часу нашу горілку поза межами Рівненської області мало знали, тому тепер наше завдання — завоювати ринок України, — говорить генеральний директор “ROVES” Володимир Каменський.
Щомісячно підприємство реалізує близько 200 тисяч пляшок горілки виробництва “ROVES” в Україні, однак ставиться мета — один мільйон. У планах, як зазначає пан Володимир, експорт шпанівської горілки у країни СНД, передусім у Росію. У перспективі фірми “ROVES” — випуск слабоградусних алкогольних напоїв, соків, вермутів та газованої води.
Присутні на презентації “справжнього продукту” гості — представники торгових компаній, бізнесмени, журналісти, рекламісти — належним чином оцінили горілчані вироби “ROVES”, а найобізнаніші отримали призи від організаторів презентації — горілку торгової марки “Справжній продукт”.





На правах реклами