Ми у Facebook
20.11.2002, 12:06

Державна підтримка ЗМІ, або Як цьому сприяють працівники ДАІ

У наш скрутний час багатьом живеться нелегко. Не виняток і працівники засобів масової інформації. Але, як же їм матеріально допомогти, тим мас-медіа?
Виявляється, якщо маєш майже необмежену владу, ця проблема вирішується просто. Нещодавно виїжджав я своїм “Опелем” з базару “Дикого” в місті Рівному. На перехресті вулиць Пересопницької та Здолбунівської був встановлений пошарпаний знак, який вказував напрямок руху лише вправо. Мені ж потрібно було повернути ліворуч, щоб відвідати промисловий магазин, який знаходиться у двадцяти метрах від перехрестя. Не маючи бажання об’їжджати близько одного кілометра, палити бензин під світлофорами, паритися в автопробці, поїхав ліворуч. Не встиг минути залізничний переїзд, як переді мною виринула постать працівника ДАІ.
Яке ж було моє здивування, коли замість традиційного протоколу, що виписується у таких випадках, працівник ДАІ запропоновував... оформити передплату на деякі журнали типу “За кермом”, “Сигнал”, “Людина й закон”. Втрачати мені було нічого: або заплатити 17 гривень за порушення правил дорожнього руху, або за тих же 17 гривень мати журнал на квартал. Я вибрав другий варіант і передплатив журнал.
Як мені повідомили на поштамті, таких “передплатників” як я — чимало. Ситуація типова: дрібних правопорушників у примусовому порядку змушують виписувати журнали, яких добровільно вони й гадки не мали передплачувати.
Можна лише здогадуватися, як вербують передплатників інші контролюючі й наглядові державні органи. Врешті-решт, необхідно ж якось підтримувати ті засоби масової інформації!

Прокоментувати лист погодився
начальник ДАІ МВВС Віктор Довгополюк:
— Примусово ніхто зі співробітників ДАІ не має права проводити передплату. Ці дії ніякими законними актами не регламентовані. Однак, дрібні порушники Правил дорожнього руху вибирають між виписанням протоколів і численними візитами у виконавчу службу чи суди саме передплату журналу чи газети. Ми не порушуємо права водіїв. Просто у такий спосіб проводимо пропаганду дотримання Правил дорожнього руху. А ще планується проведення лекцій-зустрічей. То що, на це теж жалітимуться порушники? Це ж нормально, коли замість протоколу ми можемо просто поспілкуватися з водіями, пояснити свої проблеми, розтлумачити права обох сторін.





На правах реклами