Ми у Facebook
20.12.2002, 03:02

Лінію прокладуть до... кладовища

Зношеність машин, голосно хряпаючі двері, жорстка амортизація, відсутність плавності руху аж ніяк не сприяють хорошому враженню від поїздки тролейбусом. І якщо маршрути №№ 2 та 3 не викликають якихось нарікань з боку рівнян, то інтервал руху на першому — не влаштовує нікого. Більшою мірою це стосується мешканців селища Ювілейного. Щоб дістатись таким дешевим транспортом до базару чи центру міста, їм доводиться подовгу чекати його, або пересаджуватись з п’ятого маршруту, як це роблять пільгові категорії пасажирів та власники проїзних квитків. Особливо незручно учням та студентам, які внаслідок цього часто запізнюються на заняття.
Директор КП “Рівнеелектротранс” Степан Загиней зауважив, що внаслідок реагування на звернення громадян міста до Віктора Чайки, чотири тролейбуси були передані з першого маршруту на п’ятий, щоб зручніше було добиратись до високовольтного та заводу тракторних агрегатів. Оскільки останній й є власником п’ятого маршруту, то безкоштовним проїздом по ньому користуються лише його працівники. Це служить приводом скарг міських “пільговиків”, яким потрібно доїхати до Обарова, Ставків чи Городка, та сільських, які б возили свою городину на продаж до міських базарів.
Щоб зменшити інтервал руху тролейбусів по першому маршруту, який найдовший у місті, пан Загиней пропонує мешканцям Ювілейного, та не тільки його, колективно звернутись до міського голови. Це пояснюється тим, що знову потрібно здійснювати передачу машин з одного маршруту на інший, що вимагатиме змін у договорах їхньої оренди заводом тракторних агрегатів.
А от у міському управлінні транспорту та зв’язку є навіть плани щодо продовження тролейбусної мережі у обласному центрі. Як повідомив начальник цього управління Василь Сливка, планується провести нові маршрути чи продовжити існуючі: до мікрорайону “Північний”, Басівщини (для дачників та городників), аеропорту, де планується розмістити новий автовокзал, та... міського кладовища. Аналіз пасажирських потоків, зроблений фахівцями-транспортниками, показав: якщо раніше основною підставою для створення нових маршрутів пасажирського транспорту була зручність доїзду до великих підприємств (які ще працювали стабільно), то зараз — до місць масового скупчення людей.
Щодо тролейбусів, які курсуватимуть новими чи продовженими маршрутами, скоріше всього, це будуть відновлені чеські “Шкоди”. Якщо попередні домовленості спрацюють, то, за словами пана Сливки, з відповідним відомством у Чехії буде укладено договір про постачання у Рівне “вживаних” машин. Проблема полягає у віднайденні коштів, за які можна було б реалізувати задумане...





На правах реклами