Ми у Facebook
17.01.2003, 14:08

ЖКП відрізали телефони

Практично усі реструктуризовані житлово-комунальні підприємства зіткнулися з проблемою перереєстрації телефонних номерів. Умови, які поставило перед ними ВАТ “Укртелеком” виявилися непосильними для комунальників: коштів, які вимагають зв’язківці, немає на рахунку ЖКП, тому телефони відключені.
Працівники ЖКП “Паркове” поскаржилися на “Укртелеком”, якому підприємство повинне заплатити не мало і не багато — 10 тисяч гривень за переоформлення номерів телефонів на нового власника (нагадаємо, раніше “Паркове” знали як ЖЕК №3).
За словами начальника житлово-комунального підприємства Миколи Полюховича, реструктуризація установи, певна річ, позначилася і на експлуатації телефонів — деякий час контора просто залишалася без телефонного зв’язку зі світом. За переоформлення (перевстановлення) номерів телефонів юридична особа підприємство й справді має викласти кругленьку суму, вартість кожного номера обійдеться конторі у 800 гривень. Чи законні такі вимоги — ось чим стурбовані працівники.
Законні, запевнила заступник директора Рівненської дирекції ВАТ “Укртелеком” Ніна Бєлоусова. Адже 800 гривень — це тариф за встановлення телефону (номера) для юридичної особи. Причому він може і не передбачати виділення в користування нового номера — уже існуючий номер може бути “закріплений” за новим підприємством. Усе залежить від юридичної адреси: якщо новостворене підприємство документально підтвердить, що саме воно є правонаступником попереднього користувача певного номера телефону, тариф на встановлення менший. Таку інформацію, наголосила пані Бєлоусова, повідомили ЖКП “Паркове” одразу ж після його реструктуризації, проте керівники підприємства не змогли представити в “Укртелеком” належних документів для підтвердження правонаступності. Ось чому тариф для підприємства становить 800 гривень. Проте він, за словами Ніни Бєлоусової, при представленні відповідних документів може бути знижений, а документи — переоформленими.
Начальник ЖКП “Західне” В’ячеслав Коваленко поділився своєю проблемою:
— Повернути кошти, які винен ЖЕК, я не можу. Мешканці заборгували велику суму за комунальні послуги. Наше підприємство залишилося практично без зв‘язку, дотелефонуватись до нас нереально. Єдина телефонна лінія у диспетчера, і вона постійно зайнята. Тому я бачу один вихід — встановити міні-АТС, аби мої працівники спілкувалися, та й мешканці врешті-решт могли вирішити свої проблеми. Це вийде дешевше, ніж перереєстрація усіх номерів. Проте в “Укртелекомі” мою пропозицію не підтримали — вимагають повного погашення боргів ЖЕКу.
У Рівненському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України дещо роз’яснили конфліктну ситуацію, яка склалася між комунальниками та зв’язківцями:
— Житлово-комунальне підприєм-ство зареєстроване як нова юридична особа, у його статуті не відображено, що вони є правонаступниками ЖЕКів, тому переоформити телефонні номери, які були на балансі колишніх контор, не можна, — роз’яснив начальник першого відділу досліджень і розслідувань цього комітету Володимир Зубко. — Відповідно до граничних тарифів на послуги місцевого телефонного зв’язку, підприємство “Укртелеком” правомірно вимагає за кожний основний апарат, підключення до окремої лінії 800 гривень. Що ж до встановлення міні-АТС, то начальники ЖКП уповноважені це зробити лише після подання заяви на розгляд керівництва відкритого акціонерного товариства.





На правах реклами