Ми у Facebook
24.01.2003, 04:38

Коментарі

На сесії міськради, де затверджували бюджет, не всі депутати були переконані в його фінансовій спроможності, а тому голосували проти чи утрималися. Кожен з них має свою позицію та думку, як повинен формуватися міський бюджет. Коментують своє ставлення до цього депутати Рівнеради.
Едуард ГЕРАСИМЧУК , член постійної депутатської комісії з питань бюджету, фінансів та управління комунальною власністю, член НРУ:

— Прийняття бюджету 2003 відбувалося з грубим порушенням ст.76 “Статуту територіальної громади Рівного”, де чітко вказано “Міська рада повинна затвердити фінансовий звіт до прийняття бюджету наступного за звітним (звіту за 2002рік не було!). Порушена ст.26.8 регламенту ради, де сказано “рішення міська рада з голосу не приймає”, а також всі питання, які виносяться на сесію, повинні бути розглянуті постійними комісіями. У даному випадку комісія з питань бюджету і фінансів та управління комунальною власністю, членом якої я є, не розглядала всі пропозиції щодо бюджету, які були винесені на сесію управлінням бюджету та фінансів “з голосу пана Балицького”. На сесії ми неодноразово пропонували утворити узгоджувальну комісію з метою вивчення та врахування всіх пропозицій, а вже потім ставити на голосування єдиний вивірений проект бюджету.
Прикро й те, що не надійшло жодної пропозиції щодо “Доходної частини”. Міські управління бюджету і фінансів, економіки, торгівлі не мають пропозицій щодо розвитку фінансово-кредитної системи, ринку цінних паперів, напрямків фіскальної політики. А це — ефективні та надійні джерела власних надходжень. Фракція “Наша Україна” буде працювати саме над цим напрямком, щоб не було бюджету, який просто проїдаємо.
Депутати не можуть поділити бюджетну ковдру, бо від цього залежить, кому буде тепло. Важко, коли ковдра одна, а в сім’ї сім чоловік. Але скраю потрібно лежати по черзі — це справедливо. У мене передчуття, що ми ще повернемося до бюджету — до його перерозподілу.

Євгенія МОСІЮК, член депутатської комісії з питань архітектури, будівництва та землевпорядкування, член партії “Реформи і порядок”:


— Не голосувала “за” тому, що були порушені принципи справедливого розподілу коштів між галузями: не враховані потреби позашкільної освіти, недофінансовані музичні й художні школи, а культура — за залишковим принципом. Це веде до занепаду бібліотек, музеїв та інших закладів культури, до падіння духовності та моралі у суспільстві. Цьогорічний бюджетний процес був складним і про це свідчить той факт, що постійна бюджетна комісія лише обговорила поданий проект бюджету, проте рішення з цього питання так і не прийняла. Більшістю голосів депутатський корпус підтримав поправки до бюджету, розроблені міським управлінням бюджету і фінасів. На мою думку, у цих поправках більше ілюзій ніж реального змісту.
Відстоюючи інтереси територіальної громади, депутат мусить співпрацювати з виконавчою владою. Наші громадяни, обираючи депутатів, повинні знати, що здійснювати контроль за діяльністю влади може лише незалежна людина. Депутат-чиновник чи керівник бюджетної установи не є незалежною людиною, і тому повноцінно захищати інтереси виборців не в змозі. Важко зрозуміти, наприклад, освітян, які не підтримали пропозиції нашої фракції, спрямовані на реальне збільшення фінансування їхньої галузі. Голосування вкотре продемонструвало величезну залежність депутатів — працівників бюджетної сфери — від виконавчої влади. Для прикладу, у Києві формуванням бюджету займається винятково депутатська бюджетна комісія міськради. Адміністрація до процесу творення не втручається





На правах реклами