Ми у Facebook
12.03.2003, 20:49

Скарг до міського голови не меншає

З початку року до міського управління житлово-комунального господарства надійшло понад 500 скарг від рівнян. Торік, повідомив начальник УЖКГ Юрій Собчук на засіданні виконкому у вівторок, до них надійшло 2964 звернення від мешканців міста. В основному громадяни скаржаться на неякісну роботу ліфтів, каналізаційної мережі, а також просять поремонтувати дахи, під’їзди, сходинкові клітки, замінити водонагрівальні газові прилади. Постійно у переліку звернень прохання ліквідувати підтоплення житлових будинків.
На часткове виконання звернень, вважає Юрій Собчук, у місті існує три програми, які стосуються поліпшення умов проживання місцевого населення. Одна з програм регулює заміну газового обладнання, інша — передбачає заходи з ліквідації підтоплень будинків. Водночас ще не налагоджений якісний контроль за виконанням скарг, є й такі, що тягнуться роками. Через подібні недоліки в роботі, поінформував начальник УЖКГ, звільнили головних інженерів у ЖКП “Центральне” і “Покровське”. За словами пана Собчука, виявили ще чотири скарги, які упродовж чотирьох років “стоять на контролі”, хоча їх виконання не потребує значних капіталовкладень.
Міський голова Віктор Чайка “рекомендував” начальнику управління зайнятися халатними працівниками впритул, не дивитися на всілякі заслуги, а звільняти, якщо вони не виконують свою безпосередню роботу. А прикладів, виявилося, Віктор Чайка може навести чимало: тільки-но він телефонує до начальників, скаргу виконують, якщо ж людина приходить в управління, то їй лише обіцяють, а виконання переносять з документа в документ, із кварталу у квартал.
На думку міського голови, потрібно докласти працівникам ЖКП і максимум зусиль до збору квартирної плати. Борг за минулий рік склав мільйон гривень, а це і неполагоджені дахи, під’їзди, дворові території. Хоча у лютому ситуація з оплатою квартирної плати поліпшилася, її рівень сягнув 97%. А це означає, підсумував Віктор Чайка, що свідомість населення зростає.





На правах реклами