Ми у Facebook
04.08.2003, 05:25

Ці затори надовго?

Минулої п’ятниці ближче до полудня рух транспорту у Рівному по Соборній між перехрестями з вулицями Дорошенка та С.Петлюри було перекрито, тролейбусне сполучення на маршрутах №№1, 2, 3 та 5 припинилось. Причиною величезного затору став ремонт автодоріг в обласному центрі, про який вже стільки говориться-пишеться. А розмах його все-таки вражаючий – то тут, то там у місті працюють шляховики.
Здається, ремонтна епопея у Рівному добігає кінця запланованого на цей рік. До сьогодні “вкатано” в асфальт більше трьох мільйонів гривень. Вкладено нове покриття на основних вулицях, де транспортний рух досить інтенсивний – Басівкутська, С.Бандери, Київська, Дубенська, Поповича, В.Чорновола та ін. Вулиця Міцкевича незабаром стане ширшою. Центральна частина Соборної – від залу органної та камерної музики до Покровського собору – нарешті дочекалася й свого часу, коли її “вдягнуть” у новий одяг та “відпрасують” катками. Ніби й можна порадіти, що нарешті водіям та пасажирам не докучатимуть ями. Але об’їзди ділянок, де проводиться ремонт, дошкуляють найсильніше.

Володимир Ольшанський, головний інженер Служби автомобільних доріг (ця організація є головним замовником ремонту):— Існує робочий день – з восьмої чи півдев’ятої ранку і до сьомої години вечора, а іноді й до одинадцятої. Асфальтовий завод працює з 6.00 – 6.30. У нас ще немає можливості працювати вночі, немає освітлення...

Практика роботи в нічний час тільки-но впроваджується в Києві. Та і пов’язано в нас все з тим, що дуже стиснуті терміни – дуже велику роботу потрібно зробити за такий малий строк. Ми використовуємо не години “пік”, а весь світловий час. З іншого боку, хіба можна ремонтувати дороги, щоб це не заважало рухові транспорту? Ми перекрили рух автобусів і тролейбусів у центрі тому, що кладеться асфальтобетон. До того ж, ми ще не живемо у “нормальних” країнах, де дороги ремонтуються уночі. Наша Служба ремонтує дороги поза межами міста, і там ми ставимо табличку “Вибачте за незручності, йде капремонт, реконструкція дороги”. А щодо міста — ставте питання його господарям. Але усі заплановані цього року ремонти прагнемо завершити до святкування 720-річчя Рівного.
Не приховує оптимізму з цього приводу і Юрій Собчук, начальник управління комунально-житлового господарства міста:
— Таких масштабних ремонтів в обласному центрі я не пам’ятаю. Ви подивіться, скільки вже зроблено – основні транспортні магістралі міста вкатані новим асфальтом. Хоч на перший погляд багатьом здається, що на проспекті Миру робота “заглохла”, насправді після заміни каналізаційного колектора потрібно почекати, поки грунт дасть осадку. Після чого приступимо до асфальтування. До реконструкції Соборної приступили в останню чергу, щоб можна було куди направити транспортні потоки в об’їзд. Незабаром почнемо й ремонт моста через Устю та залізницю. Проект вже розроблено, збираємо матеріали. Хоч і не знаю точно, які будуть об’єми робіт по об’єкту, але люди, мабуть, будуть працювати у три зміни.


Кому пощастить найбільше?
Хоч і недобре рахувати гроші у чужій кишені, але щасливчиками мимоволі, певне, стали власники маршрутних ЛАЗів та бусиків і таксисти. Саме в їхніх руках дзвеніла монета і шелестіли купюри – громадські транспортні засоби були напхом напхані пасажирами. Навіть тролейбусне управління, зважаючи на кількість пільгових категорій населення, які воно мусить перевозити безкоштовно, теж не у програші. Бо не було у ці години збиткових рейсів. За ті дні, що залишаються до свята нашого міста, пасажирам ще не раз доведеться змінити “свій” вид траспорту на інший. Хоча не виключено, що на період ремонту моста тролейбуси будуть ходити лише до зупинки “Продовольчий ринок” – поблизу залу органної та камерної музики ще з червня змонтовано розворот.
…Що ж, певне знову потрібно проявити найбільш характерну рису українців, яка у принципі визначає нашу ментальність – терпимість.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ