Ці затори надовго?
Володимир Ольшанський, головний інженер Служби автомобільних доріг (ця організація є головним замовником ремонту):— Існує робочий день – з восьмої чи півдев’ятої ранку і до сьомої години вечора, а іноді й до одинадцятої. Асфальтовий завод працює з 6.00 – 6.30. У нас ще немає можливості працювати вночі, немає освітлення...
Практика роботи в нічний час тільки-но впроваджується в Києві. Та і пов’язано в нас все з тим, що дуже стиснуті терміни – дуже велику роботу потрібно зробити за такий малий строк. Ми використовуємо не години “пік”, а весь світловий час. З іншого боку, хіба можна ремонтувати дороги, щоб це не заважало рухові транспорту? Ми перекрили рух автобусів і тролейбусів у центрі тому, що кладеться асфальтобетон. До того ж, ми ще не живемо у “нормальних” країнах, де дороги ремонтуються уночі. Наша Служба ремонтує дороги поза межами міста, і там ми ставимо табличку “Вибачте за незручності, йде капремонт, реконструкція дороги”. А щодо міста — ставте питання його господарям. Але усі заплановані цього року ремонти прагнемо завершити до святкування 720-річчя Рівного.
Не приховує оптимізму з цього приводу і Юрій Собчук, начальник управління комунально-житлового господарства міста:
— Таких масштабних ремонтів в обласному центрі я не пам’ятаю. Ви подивіться, скільки вже зроблено – основні транспортні магістралі міста вкатані новим асфальтом. Хоч на перший погляд багатьом здається, що на проспекті Миру робота “заглохла”, насправді після заміни каналізаційного колектора потрібно почекати, поки грунт дасть осадку. Після чого приступимо до асфальтування. До реконструкції Соборної приступили в останню чергу, щоб можна було куди направити транспортні потоки в об’їзд. Незабаром почнемо й ремонт моста через Устю та залізницю. Проект вже розроблено, збираємо матеріали. Хоч і не знаю точно, які будуть об’єми робіт по об’єкту, але люди, мабуть, будуть працювати у три зміни.
Кому пощастить найбільше?
Хоч і недобре рахувати гроші у чужій кишені, але щасливчиками мимоволі, певне, стали власники маршрутних ЛАЗів та бусиків і таксисти. Саме в їхніх руках дзвеніла монета і шелестіли купюри – громадські транспортні засоби були напхом напхані пасажирами. Навіть тролейбусне управління, зважаючи на кількість пільгових категорій населення, які воно мусить перевозити безкоштовно, теж не у програші. Бо не було у ці години збиткових рейсів. За ті дні, що залишаються до свята нашого міста, пасажирам ще не раз доведеться змінити “свій” вид траспорту на інший. Хоча не виключено, що на період ремонту моста тролейбуси будуть ходити лише до зупинки “Продовольчий ринок” – поблизу залу органної та камерної музики ще з червня змонтовано розворот.
…Що ж, певне знову потрібно проявити найбільш характерну рису українців, яка у принципі визначає нашу ментальність – терпимість.
У Рівненській громаді проводять виїзні сесії імунізації проти дифтерії та правця
У Рівненській міській територіальній громаді медичні бригади організовують виїзні сесії вакцинації населення проти дифтерії та правця.
переглядів: 18
На Рівненщині підрахували збитки від забруднення земель відходами шліфувального паперу
Державна екологічна інспекція Поліського округу оцінила шкоду від забруднення земель у Рівному внаслідок скидання відходів шліфувального паперу. Сума збитків склала понад 2,3 млн грн.
переглядів: 57
В Острозі відзначили День Соборності України
Сьогодні, 22 січня, на Майдані Свободи в Острозі відбувся урочистий захід із нагоди Дня Соборності України та проголошення незалежності Української Народної Республіки.
переглядів: 128
Обласний центр крові: 50 виїздів у громади заплановано на 2025 рік
Рівненський обласний центр служби крові продовжує свою важливу місію, організовуючи виїзди до громад для збору донорської крові.
переглядів: 88
У Рівному тимчасово відсутнє водопостачання через ремонтні роботи
У Рівному через ремонтні роботи тимчасово припинено водопостачання на низці вулиць. Фахівці обіцяють якнайшвидше завершити роботи та відновити подачу води.
переглядів: 122