Ці затори надовго?
Володимир Ольшанський, головний інженер Служби автомобільних доріг (ця організація є головним замовником ремонту):— Існує робочий день – з восьмої чи півдев’ятої ранку і до сьомої години вечора, а іноді й до одинадцятої. Асфальтовий завод працює з 6.00 – 6.30. У нас ще немає можливості працювати вночі, немає освітлення...
Практика роботи в нічний час тільки-но впроваджується в Києві. Та і пов’язано в нас все з тим, що дуже стиснуті терміни – дуже велику роботу потрібно зробити за такий малий строк. Ми використовуємо не години “пік”, а весь світловий час. З іншого боку, хіба можна ремонтувати дороги, щоб це не заважало рухові транспорту? Ми перекрили рух автобусів і тролейбусів у центрі тому, що кладеться асфальтобетон. До того ж, ми ще не живемо у “нормальних” країнах, де дороги ремонтуються уночі. Наша Служба ремонтує дороги поза межами міста, і там ми ставимо табличку “Вибачте за незручності, йде капремонт, реконструкція дороги”. А щодо міста — ставте питання його господарям. Але усі заплановані цього року ремонти прагнемо завершити до святкування 720-річчя Рівного.
Не приховує оптимізму з цього приводу і Юрій Собчук, начальник управління комунально-житлового господарства міста:
— Таких масштабних ремонтів в обласному центрі я не пам’ятаю. Ви подивіться, скільки вже зроблено – основні транспортні магістралі міста вкатані новим асфальтом. Хоч на перший погляд багатьом здається, що на проспекті Миру робота “заглохла”, насправді після заміни каналізаційного колектора потрібно почекати, поки грунт дасть осадку. Після чого приступимо до асфальтування. До реконструкції Соборної приступили в останню чергу, щоб можна було куди направити транспортні потоки в об’їзд. Незабаром почнемо й ремонт моста через Устю та залізницю. Проект вже розроблено, збираємо матеріали. Хоч і не знаю точно, які будуть об’єми робіт по об’єкту, але люди, мабуть, будуть працювати у три зміни.
Кому пощастить найбільше?
Хоч і недобре рахувати гроші у чужій кишені, але щасливчиками мимоволі, певне, стали власники маршрутних ЛАЗів та бусиків і таксисти. Саме в їхніх руках дзвеніла монета і шелестіли купюри – громадські транспортні засоби були напхом напхані пасажирами. Навіть тролейбусне управління, зважаючи на кількість пільгових категорій населення, які воно мусить перевозити безкоштовно, теж не у програші. Бо не було у ці години збиткових рейсів. За ті дні, що залишаються до свята нашого міста, пасажирам ще не раз доведеться змінити “свій” вид траспорту на інший. Хоча не виключено, що на період ремонту моста тролейбуси будуть ходити лише до зупинки “Продовольчий ринок” – поблизу залу органної та камерної музики ще з червня змонтовано розворот.
…Що ж, певне знову потрібно проявити найбільш характерну рису українців, яка у принципі визначає нашу ментальність – терпимість.

На Рівненщині п’яний водій без прав перевозив зброю: його зупинили прикордонники

Виконуючи завдання на одному з контрольних постів прикордонники, для перевірки, зупинили транспортний засіб. За кермом перебував 22-річний місцевий житель прикордоння.
переглядів: 3
Рівне : на жвавому перехресті не працюватимуть світлофори

До уваги водіїв та пішоходів.
переглядів: 41
Пів мільйона гривень хабаря: на Рівненщині судитимуть посадовця облради

5 березня 2025 року прокурор САП направив до суду обвинувальний акт стосовно заступника голови Рівненської обласної ради, якого викрили на одержанні близько пів мільйона гривень неправомірної вигоди за вирішення земельних та майнових питань.
переглядів: 138
На Буковині прикордонники затримали порушників: серед них рівнянин

Прикордонники Чернівецького загону нещодавно затримали порушників, які намагалися незаконно перетнути українсько-румунський кордон.
переглядів: 90
Як у Рівному та області працюють над тим, аби мешканці могли почуватися захищеними у цифровому світі

Росія проводить наступальні операції, агресує проти України, не тільки у фізичній площині. Для росіян не менш значимою за фізичний світ для реалізації своїх задумів є інформаційне, цифрове поле.
переглядів: 328