Ми у Facebook
27.07.2006, 11:33

Як зробити ваш товар винятковим

У листах багато хто запитує, що можна прочитати корисне й цікаве? Рекомендую: “Подарунок на додачу”. Автор — Сет Годін.
Книга у мене не так давно, але я її вже тричі прочитав. Чому? Через дві актуальні теми. Перша — як здійснювати проекти. Причому неважливо, чи ви працюєте найманим співробітником у компанії, чи ви приватний підприємець.

Хочу змін!


Правило перше: необхідно створити атмосферу потреби змін. Для цього треба почати “згущувати фарби” і пророкувати труднощі, бо... І конкуренти, і ринок, і взагалі все погане приходить саме, а все хороше треба організовувати.
Потім переходьте до вербування союзників. Робиться це без особливого розголосу. І що найголовніше, пише Сет Годін, до кожного варто шукати сферу інтересів, у якій він одержить щось гарне. Як приклад (а в книзі усе побудовано на прикладах) Сет наводить випуск продукції з використанням динозаврів. Автор цієї ідеї заручився підтримкою відділу маркетингу, і вони навіть провели фокус-групу, що підтверджує необхідність такої продукції мотивом — якщо його ідею приймуть і продукцію з динозаврами запустять, відділу маркетингу виділять набагато більше грошей, ніж торік.
І далі у Сета Годіна ціла “дорожня карта”: як просувати ідею до її втілення. Адже будь-яка ідея без реалізації — марнування часу.

Здивуй несподіваною ідеєю


Друга частина книги: як придумати відмінну ідею. Розкрию тільки один прийом — доведення до межі. Це потрібно для створення такого товару або послуги, про які клієнти починають розповідати один одному. Скажемо прямо: більшість компаній створюють рядові товари для рядових споживачів. Пошук межі — це надання товару нової властивості, що зробить його привабливим в очах споживачів. Приклад: усі скорочують час, а ми робимо навпаки і пропонуємо тригодинну дегустацію. Або так: усі будують супермаркети, а ми пропонуємо магазин для одного покупця (але дуже багатого). Або ресторан для двох.
Ще одна цікава річ — використання нового каналу збуту. Компанія, що робить настільні ігри, відмовилася продавати їх у магазинах іграшок, де цих ігор сила-силенна. І почали продавати ігри... у мережі кав’ярень. Відвідувачі, неквапно попиваючи каву і розглядаючи інтер’єр, звертають увагу на незвичний товар й із задоволенням купують його!

Ігор ГУБЕРНИКОВ,
автор та організатор Національної програми “Будь багатим”.
Для листів читачів: e-maіl: 100kіngsua@zeos.net

А про всі секрети і прийоми успіху українських підприємців читайте в альманасі “Гроші! Влада! Слава!” (передплата за каталогом “Укрпошти”, індекс 95057).





На правах реклами