Ми у Facebook
21.02.2008, 00:00

Медове пиво готуватимуть три місяці

Незабаром з’явиться нова візитка броварів Рівного. Як розповів директор ВАТ “Рівень” Мар’ян ГОДА, нею може стати древня і відроджена марка “Бергшлоссъ”, яка буде розрахована на любителів елітного пива.


— Наш завод зараз випускає пиво “Жигулівське”, розраховане на широкого споживача, три сорти пива під торговою маркою “Рівень” для середнього цінового сегменту. Проте рівень, на який вийшов завод сьогодні, себе вичерпав — ринок потребує кращого продукту. Споживач нині більш вимогливий і грамотний, крім того, він уже готовий купувати кращий продукт за вищою ціною. Багато пивоварів виводять на український ринок елітні пивні продукти вже відомих марок: “Стелла Артуа”, “Hike”, “Старопрамен”. Завдяки оновленому технічному обладнанню, рівненський пивзавод має можливість випускати пиво елітного класу. Коли є ідея і можливості, тоді проводиться аналіз і приймається рішення: у травні запропонуємо рівнянам новий елітний продукт — пиво із присмаком меду. Це пиво виготовлятиметься із високоякісних дорогих інгредієнтів. І крім солоду, хмелю, води та дріжджів, до його складу ввійде також мед.



За словами Мар’яна Годи, процес виготовлення пива також дещо відрізнятиметься від звичного. Скажімо, якщо для того, щоб отримати традиційне пиво, необхідно 28-40 днів, то виготовлення елітного пива від початку виготовлення до готовності займатиме три місяці. Цей надзвичайно якісний недешевий напій випускатиметься в обмеженій кількості під торговою маркою “Бергшлоссъ”. Його можна буде скуштувати у ресторанах. Вартість однієї пляшки буде не дешевшою 5 гривень.



— Чому саме “Бергшлоссъ”? На початку минулого століття на Рівненському пивзаводі була створена торговельна марка “Бергшлоссъ”, — зауважує директор ВАТ “Рівень. — Під однойменною назвою підприємство випускало чудове місцеве пиво. Старожили пам’ятають це пиво, воно було хорошої якості. Ми вирішили, що справедливо буде відновити давню торгову марку, адже на заводі збереглися атрибути заводу, пивні пляшки, зразки етикеток. У наш час стало модно говорити про відновлення старих традицій. Відомі виробники, не маючи своєї історії, створюють легенди, яких насправді нема, і тиражують їх у ЗМІ. Нам нічого не треба створювати — ми повертаємося до свого минулого.



Продукту ще немає, він якраз готується і буде презентований 25 травня на “Святі пива”, проте торгову марку вже зареєстрували, щоб уникнути можливої недобросовісності з боку конкурентів. Адже відомо багато випадків, коли назви відомих пивних брендів використовувались конкурентами, і на відомому імені інші заробляли гроші.



За словами Мар’яна Годи, бездоганний продукт без розкручування приречений на забуття програми. Тому перед тим, як запустити “Бергшлоссъ” на ринок, завод планує провести цікаві акції-презентації та підтримати його потужною рекламною кампанією. І вже за півроку “Бергшлоссъ” стане своєрідною візитною карткою Рівного.








На правах реклами