Ми у Facebook
16.04.2008, 00:00

Депутатів вчили “піаритись”

Виборча кампанія — це перш за все реклама “себе коханого”, щоб виборець, прийшовши на дільницю, вибрав саме тебе. Правильно проводити PR-заходи та формувати позитивний імідж нещодавно навчали депутатів місцевих рад.

Днями Волинський ресурсний центр проводив семінар-тренінг “Налагодження зв’язків з громадськістю” для новообраних депутатів місцевих рад Рівненської області. Розглядали питання персонального та корпоративного іміджу, корекції іміджу, методи PR-політики, ведення прес-конференцій, ефективне інтерв’ю та прес-релізи.

На семінарі депутати переконалися у важливості проведення системної PR-політики та навчилися правильно організовувати PR-заходи, розвинули навички публічного виступу.

— Вміння налагоджувати зв‘язки з громадськістю є одним з першочергових вмінь депутата, — говорить президент Волинського ресурсного центру Василь КАШЕВСЬКИЙ. — А в депутатів малих міст та селищ таких вмінь нині дуже бракує.

На думку самих депутатів, такі заняття можуть допомогти більш ефективно працювати на наступних виборах, оскільки завдяки цьому можна відкорегувати процес зміни власного іміджу.

— Важливо було побачити свої позитиви і недоліки зі сторони, — поділилась депутат районної ради Інна ТЕТЮРКО.

Варто зазначити, що набуті знання депутати запланували застосувати на практиці вже найближчим часом, зокрема, провести прес-конференцію, навчити методам PR-політики колег з партії, створити дискусійний клуб.





На правах реклами