Ми у Facebook
14.08.2008, 11:05

“Реноме” святкує повноліття

Сьогодні, 14 серпня, своє 18-річчя святкує компанія “РЕНОМЕ”. Напередодні цієї дати її керівництво провело прес-конференцію. Бізнеси розвиваються дуже активно і в правильному напрямку, управляюча компанія стала їх стратегічним архітектором – констатує генеральний директор ЗАТ “РЕНОМЕ” Надія Гладкевич (на фото).
Те, що відбувається сьогодні у групі компаній “РЕНОМЕ” — це робота згідно з обраною стратегією. Самостійність, розширення, впізнаваність товариств із планів стали реальністю.
— Я хотіла, щоб бізнеси були більш незалежні, структуровані, знані на ринку — і це відбулося, — каже генеральний директор ЗАТ “Реноме” Надія ГЛАДКЕВИЧ. — Управляюча компанія, як ми і планували, стає стратегічним архітектором для товариств. Вони тепер самі генерують ідеї для свого розвитку і відстоюють їх. Ми вже не говоримо про те, як організувати кожен бізнес, а оперуючи лише мовою цифр, вирішуємо, наскільки вигідно інвестувати в нього, розвивати. Відпустивши товариства у самостійне плавання, управляюча компанія велику увагу приділяє пошуку та розробці нових бізнес-проектів.
Впевнено розвивається товариство “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР” шляхом вдосконалення виробництва та розширення ринків збуту. Cьогодні — це компанія з новим обличчям, соціально направлена: вікна ТМ “Вікнова” як благодійна допомога роблять теплішим перебування хворих у багатьох лікарнях. І це ініціатива самого товариства, яке знаходить фінансові можливості та час для допомоги.
Рік тому візиткою-почином капітального будівництва “РЕНОМЕ-ЄВРОБУДУ” став будинок на вулиці Тихій. А сьогодні рівняни мають можливість спостерігати, як динамічно будується новий великий житловий комплекс на Буковинській—Виговського. “РЕНОМЕ” купує інші будівельні фірми: великі компанії поглинають менші, і це нормально.
За словами Надії Гладкевич, чи не найбільші зміни сталися у “РІВНЕ-РИБГОСПІ”, який фактично з нерентабельного сільгосппідприємства перетворився на сучасну комерційну структуру, де правильно визначено сегмент ринку, спрогнозовано розвиток подій, ефективно спрямовано рекламу.
— Але найбільше, що мене радує, — це створення команди активних, креативних, амбітних людей, — констатує Надія Гладкевич. — Їм не має значення, який бізнес розбудовувати, бо вони це вміють. Поповнилися новими людьми колективи “РЕНОМЕ-ПАРТНЕРА”, “РІВНЕ-РИБГОСПУ”, багато нових працівників в управляючій компанії. До нас приєднуються нові люди, а це — нові думки, нові можливості, нові ідеї.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ