Ми у Facebook
28.08.2008, 22:08

Графіку та дизайн “Рівне 1” оцінили американці

Делегація американської телекомпанії WDBJ-7 з міста Роанок штату Вірджинія вдруге завітала на ТРК “Рівне 1”. Із 18 до 21 серпня у рівненських телевізійників гостювали директор програм і просування Майкл БЕЛЛ і керівник цифрових медіа WDBJ-7 Келлі ЗУБЕР. Після спільних тренінгів американці зізналися, що почерпнули у колег цікаві ідеї.
Під час першого візиту в травні цього року на ТРК “Рівне 1” завітали президент і генеральний менеджер WDBJ-7 Джеффрі А. Маркс та генеральний менеджер з продажів Рей Салліван. Через місяць делегація рівненських телевізійників у відповідь здійснила візит у місто Роанок. Між колегами зав’язалися дружні стосунки, які ще більше поглибилися минулого тижня. Тоді “Рівне 1” приймало вже другу експедицію представників телекомпанії WDBJ-7. Директор програм і просування Майкл БЕЛЛ зазначив, що приїхав сюди, аби чогось навчитися у рівненських колег. Водночас поділився враженнями від перебування в Україні.
— Я з нетерпінням чекав поїздки в Україну. Два останні дні перед візитом не міг спати. Але вся інформація, яку чув про Україну в новинах, була перевершена першими враженнями. Спочатку думав, що ваша країна — аграрна, але зрозумів протилежне, коли бачив Київ і Рівне.
Директор цифрових медіа WDBJ-7 Келлі ЗУБЕР уже не вперше відвідує Україну. Каже, що за час останнього візиту тут дуже багато змінилося:
— Я помітила, що українці — дуже енергійні та оптимістичні люди. Водночас слід відзначити активне будівництво та появу нових підприємств.
Келлі Зубер будувала свої тренінги на інформації про діяльність web-сайту телекомпанії WDBJ-7. Вона наголошує, що нині в США спостерігається сплеск популярності інтернету.
— Розвивати сайт телекомпанії WDBJ-7 ми розпочали в 1996 році, як додаток для розміщення новин. Більш серйозно ним почали займатися три роки тому, коли зрозуміли, що це прибуткова справа. Нині сторінку телекомпанії в мережі Інтернет щодня відвідують приблизно 60 тисяч осіб. Тобто за три останні роки кількість користувачів збільшилася майже вдвічі.
Великої відмінності між сайтом “Рівне 1” і WDBJ-7 Келлі Зубер не бачить. Каже, що американські телевізійники велику увагу приділяють прогнозам погоди та розміщують багато відео.
— Коли дивлюся на сторінку ТРК “Рівне 1”, то бачу наш сайт два-три роки тому. У площині розвитку web-ресурсів ми знаходимося дуже близько.
Майкл Белл збирається кілька ідей, які побачив на “Рівне 1”, привезти додому та втілити на WDBJ-7.
— Рівненські телевізійники роблять довгі інтерв’ю, які ми вже забули. “Рівне 1” якісно виготовляє графіку та дизайн. Цих спеціалістів я хотів би запросити на стажування до Америки.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини

18.02, 20:30 В Острозі доцентка успішно захистила дисертацію на здобуття доктора мистецтв

18.02, 20:00 У Рівненській області викрили чоловіка, який виготовляв і продавав наркотики з підвалу гаража

18.02, 19:30 Індексація пенсій у березні: хто з українців не отримає підвищення виплат

18.02, 19:00 У самому центрі Рівного щодня можна отримати безкоштовний обід

18.02, 18:30 Як Рівненщина бореться з кібербулінгом і російською пропагандою в Telegram

18.02, 18:00 Рідні загиблого на Курщині Сергія Мішковця просять присвоїти йому звання Героя України

18.02, 17:30 Як відміти плиту від жиру: ефективні лайфхаки

18.02, 17:03 У Рівному відбулося ДТП за участю пенсіонера на «Nissan Micra» та водія «Range Rover»

18.02, 16:30 Безкоштовне зубопротезування для військових: фінансування зросло, де отримати допомогу на Рівненщині

18.02, 16:00 Матч «Кривбас» – «Верес» перенесено до Рівного