Ми у Facebook
04.12.2008, 11:34

Як багато ви витратили на вибори?

Ніна ВЕСЕЛЬСЬКА, довірена особа кандидата на посаду міського голови Рівного Володимира Хомка:
— На виборчу компанію ми витратили 116 тисяч гривень. І навіть на рахунку ще залишилось кілька “копійок”.

Василь ЧЕРВОНІЙ, кандидат на посаду міського голови Рівного:
— Під час передвиборчої кампанії ми не використовували зовнішню рекламу. Як правило, на неї витрачається найбільше коштів. Небагато витратили й на друк агітаційної літератури, адже вона у нас була на звичайному папері, чорно-біла. Кошти виборчого фонду пішли на оплату ефірів на телебаченні, радіо та публікацій у газетах, а також на друк агіток. Закон встановлює обмеження виборчого фонду на рівні 125 тисяч гривень, ми ж використали 109,4 тисячі. На мою думку, наша кампанія була найскромніша за витратами. Зробили ставку на зустрічі з людьми. Проводили їх у трудових колективах, дворах, університетських аудиторіях тощо.

Людмила ТУРОВСЬКА, довірена особа кандидата на посаду міського голови Рівного Світлани Богатирчук-Кривко:
— Виборчий фонд нашого кандидата склав 120 тисяч гривень. Поповнювали його не тільки друзі Світлани Кирилівни, а й самі виборці. Приходило багато людей, які, до речі, хотіли вкласти набагато більше, ніж 1600 гривень, як передбачено законом. Найбільше ж видатків пішло на оплату агітаційних матеріалів у ЗМІ та ефірі на телеканалах.

Володимир ГАЙ, довірена особа-розпорядник виборчого фонду кандидата на посаду міського голови Рівного Юрія Собчука:
— На рахунок виборчого фонду Юрія Собчука за час кампанії надійшло майже 65 тисяч гривень. Більшість із них витрачені на оплату радіо- та телеефірів, виготовлення поліграфічної продукції та орендну плату за приміщення виборчого штабу.

Ігор БРОШУК, голова міської парторганізації БЮТ, керівник штабу Станіслава Савінського:
— Звичайно, порівняно з виборами в Києві, де середній бюджет передвиборчої кампанії становив від 25 до 40 мільйонів доларів, наші витрати були досить скромними. На вибори мера ми виділили 125 тисяч гривень, а витратили приблизно сто тисяч гривень, що абсолютно не суперечить законодавству. Оскільки Савінський не дуже публічна людина, левову частку цих коштів “з’їли” ЗМІ та поліграфія. Решта коштів із фонду пішли на оплату роботи агітаторів та штабу. Скажу відверто, наша компанія була одна із найбільш скромних за фінансовими видатками. Зекономити вдалося завдяки плановому підходу та серйозній підтримці партійного активу. Ми не працювали на всіх полях, не били гарматами по горобцях і не викидали гроші на вітер. Основний акцент у передвиборчій кампанії Савінський зробив на зустрічі із виборцями. Саме формат безпосереднього спілкування з кожним мешканцем міста дозволив йому детальніше познайомитись із проблемами та побажаннями рівнян.

Олег ХИЖНЯК, кандидат на посаду міського голови:
— На свою виборчу компанію я витратив вісімдесят тисяч гривень. Це мої особисті кошти та гроші моїх друзів, які мене підтримували.

Руслан МАЛЬОВАНИЙ, кандидат на посаду міського голови:
— Точної суми ще не можу сказати, бо не проводив остаточні підрахунки. Можу лише сказати, що це близько ста тисяч гривень.

Юрій ДЮГ, кандидат на посаду міського голови Рівного:
- На виборчу кампанію витратив близько 500 грн. з виборчого фонду. Це були добровільні пожертви громадян. Замовив листівки і невеличку газетну рекламу. Не встиг використати, здається, 8 гривень з рахунку.





На правах реклами