Ми у Facebook
04.12.2008, 14:24

Бізнес не просить допомоги

Як втриматися на плаву у скрутні часи та пережити кризу з мінімальними втратами — відповіді на ці питання намагалися знайти минулого тижня під час круглого столу в обласному відділенні ВГО “Українська асоціація маркетингу” за участю бізнесменів та представників міської влади.
Низку антикризових маркетингових прийомів запропонував віце-президент Української асоціації маркетингу Олександр ГЛАДУНОВ:
— У ході розвитку будь-якої компанії криза — це явище перманентне. Головне — правильно її використати. Зробити так, щоб криза стала поштовхом до освоєння нового напряму діяльності чи розвитку організації.
Ускладнює діяльність в умовах кризи і позиція держави, вважають керівники підприємств.
— Нам було би легше працювати в кризових умовах, якби ми точно знали, що робитиме уряд, якими будуть його кроки в тій чи іншій сфері, — наголосив директор компанії “Мека Петроль” Валерій ПАРФЕНЮК. — Адже часто трапляється, що найнесприятливішим для бізнесу середовищем є прояви державного невідрегульованого апарату. Крім того, цікаво знати, що зміниться у місті після обрання нового міського голови. На мою думку, новий міський керівник мав би насамперед спробувати вирішити “хронічні” питання. Маю на увазі заміну кількох керівників, які на своїх місцях завдають шкоди підприємництву в Рівному.
Про незацікавленість чинної міської влади розповів і голова правління філії технологічного парку “Машинобудівні технології-Полісся” Зіновій МАЛАНЧУК:
— Усі міські програми, які для цього пишуть, не підкріплені фінансово. Якщо якісь кошти й виділяються, то незрозуміло, яким чином вони розподіляються. Адже багато керівників-чиновників мислять, як містечкові царки і роблять усе на власний розсуд, тримаючись за свою посаду. Якби не заважали підприємцям, було б легше працювати. Заважають не лише на місцевому, а й на державному рівні.
Водночас представники міського управління економіки наголошували на небажанні підприємців долучатися до розробки різноманітних спеціалізованих міських програм.
— Програми не мають фінансової підтримки, тому серйозні люди й не хочуть витрачати свій час, адже далі пропозицій справа не йде, — заперечив Зіновій Маланчук.





На правах реклами