Ми у Facebook
11.12.2008, 14:47

Бізнес з “акулою”

Інвестором котеджного містечка, яке планують спорудити у передмісті Рівного, може стати керівник однієї з найпотужніших будівельних компаній України — ТММ, Микола Толмачов. Попередню згоду підтримати інноваційний проект він дав директору рівненської компанії “Мека Петроль” Валерію ПАРФЕНЮКУ під час телешоу “Акули бізнесу”. Переможець розповів кореспонденту “ОГО” про свій проект та участь у шоу.
Ідея будівельних панелей, які мають унікальні тепло- та звукоізоляційні властивості, виникла майже три роки тому. Згодом вона стала основою проекту котеджного містечка. Шукаючи інвесторів для його втілення, Валерій Парфенюк брав участь у різноманітних конкурсах, семінарах, ділових зустрічах. Однак знайти гроші не вдавалося. Тож пан Валерій піддався на вмовляння дружини та подав заявку для участі в телевізійному шоу “Акули бізнесу”.
— Зрозумів, що не варто нехтувати будь-якою нагодою для успіху, — розповідає Валерій Парфенюк. — Згодом мене запросили на кастинг. Там редакторська група шоу детальніше ознайомилася з моїм проектом. Вони дали технічні настанови та поради, як себе поводити, як краще підготувати документацію, на яких умовах пропонувати “акулам” співпрацю.
До речі, останнє рівнянин вирішив по-своєму, а інвестор прийняв його умови.
— Запропонував “акулам” принцип участі 50 на 50, — продовжує пан Валерій. — Мене попередили, що так не заведено. Адже в Україні інвестори не люблять, коли їм пропонують участь у проекті на рівних умовах. Якщо в Європі, наприклад, у Німеччині інвестор охоче погоджується на частку в розмірі 10-20 відсотків, то у нас, як правило, вимагають 70-90 відсотків. Однак я вирішив, що оцінка претензій на участь у проекті свідчить про вартість самої ідеї. Вважав, що вона варта того, щоб пропонувати саме такий розподіл.
Його розрахунок виявився правильним. Проект зацікавив “акулу” від будівництва Миколу Толмачова, який наприкінці телешоу сказав: “Я купую ваш проект”.
— Вважаю, що Микола Толмачов зацікавився моєю пропозицією, адже побачив у ній перспективу і для своєї компанії, — переконаний Валерій Парфенюк. — Наша технологія може бути використана й при панельному та мансардному будівництві.
У фіналі телевізійної передачі переможцю віддають чек, підписаний однією з “акул”. Насправді на ньому вказується не сума майбутньої інвестиції, а номер телефону, за яким слід зателефонувати, щоб домовитися про співпрацю та підписання угоди.
— Поки що не телефонував, — зізнається переможець телешоу. — У зв’язку з непростою економічною ситуацією в країні, до всіх проектів, які брали участь у телешоу, висувалися певні умови. Наприклад, мене попросили надати угоди з людьми, які стануть власниками перших 15 будинків, що спорудять у котеджному містечку за перший рік (загальна кількість котеджів у майбутньому містечку — 150-200). Спочатку хочу виконати умову, поставлену інвестором. Сподіваюся найближчими днями все завершити. Минулого тижня домовився із власником земельної ділянки (поблизу комплексу “Хутір”) про принципову форму співпраці. Якщо все вдасться, як задумано, з наступного року приступимо до втілення проекту: виготовлятимемо проектну документацію, готуватимемо землю, мережі, дороги, збудуємо у нас на виробничій базі перший експериментальний будинок розміром 6х6 метрів, випробуємо його в зимових умовах. У кризовий час хочеться мати впевненість, що є проект і є робота.





На правах реклами