Ми у Facebook
30.09.2009, 17:15

Рівненська українська гімназія: 15 років визнання

15-річчя відсвяткувала Рівненська українська гімназія 12 вересня цього року. За цей час навчально-виховний процес відповідає всім вимогам сучасності та забезпечує високий рівень освіти й розвиток природних задатків обдарованих дітей.
За 2007-2008 навчальний рік гімназія визнана найкращим загальноосвітнім навчальним закладом міста. За словами заступника директора з навчально-виховної роботи Тетяни КОВАЛЬ, у цьому є заслуга кожного: і директора, і педагогів, і гімназистів:
— З січня 2006 року гімназію очолює кандидат педагогічних наук Тетяна Кухарчук. Вона турбується про комфортне перебування гімназиста та педагога у навчальному закладі, дбає про розвиток закладу та продовжує його традиції (1923-1939 рр.), сприяє краєзнавчо-пошуковій роботі. З ініціативи директора створений новий виховний центр — Кабінет мистецтв імені Г.П. Косміаді.
Сьогодні РУГ — це 382 гімназисти, більшість з яких щорічно є призерами всеукраїнських олімпіад, конкурсів захистів науково-дослідницьких робіт МАН. А в подальшому — студенти престижних вищих шкіл — Національного університету ім.Т.Шевченка, КПІ, університету “Львівська політехніка”, Київського медичного університету ім.Богомольця, КНЕУ, “Острозької академії”, Харківської академії внутрішніх справ, Національного університету імені І.Франка та Києво-Могилянської академії.
Сьогодні визнання гімназії підтверджене численними нагородами та дипломами. Колектив закладу нагороджений дипломом І ступеня Асоціацією “Відроджені гімназії України”, дипломом за І місце у загальноміському рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів у номінації “Найкращий загальноосвітній заклад нового типу – 2008”, лауреат конкурсу “100 кращих шкіл України” (2006).
— У пошуках нової системи освіти на перший план нами висуваються гуманістичні ідеї та орієнтири, що ґрунтуються на повазі до особистості дитини, турботі про її розвиток. Такий підхід передбачає визначення кожного вихованця як унікальної особистості, його прав, ставлення до нього як суб’єкта власного розвитку, опору у його вихованні на сукупність знань про людину та високий професіоналізм, — зауважує пані Тетяна. — Завдання базової освіти у гімназії націлені на профільну освіту. Допрофільні класи створені у гімназії, починаючи з 5-го по 9-й класи. У старшій школі проходить остаточна профорієнтація учнів (економічний, правничий та природничий профілі).





На правах реклами