Ми у Facebook
07.10.2009, 17:21

Довіра клієнтів – запорука подолання кризи

Чи можна у період кризи зберегти зростання обсягів продажів і при цьому отримати визнання кращого платника податків Києва, а також кращого працедавця року? Виявляється, так.
На початку вересня Київська міська державна адміністрація нагородила підприємства, які своєю роботою довели, що і в цей непростий для економіки період можна успішно вести бізнес. Серед них – страхове товариство “Іллічівське”, яке перемогло одразу в двох номінаціях – “Кращий платник податків” і “Кращий працедавець року”. Компанія на своєму прикладі показала, що навіть у період кризи можна уникнути скорочень, повністю сплачувати податки, добиватися, хай навіть не таких, як у докризові часи, але все-таки добрих результатів завдяки праці всього колективу, без вливання додаткових інвестицій. Яким чином це стало можливим, розповів директор СТ “Іллічівське” Юрій ГРІШАН.

– Юрію Петровичу, як пережив цей кризовий рік страховий ринок України і в якому стані він зараз знаходиться?

– Страховий ринок є невід’ємною складовою економічного ланцюжка будь-якої країни. Зниження обсягів виробництва на підприємствах і доходів населення автоматично призводить до падіння зборів платежів страховими компаніями і, як наслідок, виникнення проблем у багатьох з них. За інформацією українського державного органу нагляду за страховиками – комісії з регулювання ринків фінансових послуг (Держфінпослуг), у першому півріччі страховий ринок скоротив свої обсяги на 17%. Згідно з даними експертів, ця цифра значно більша. Половина з 471 зареєстрованої в Україні страхової компанії збирає 99,6% премій. Виникає питання: а що роблять інші? Відповідно до незалежного рейтингу страховиків, лише трохи більше 30 страхових компаній країни цього року демонструють зростання показників діяльності, хоч і не такими темпами, як минулого року.

– Чим же пояснюється те, що одні нарощують обсяги, а інші стикаються з проблемами?

– Основна причина в тому, яким чином від самого початку будувалася політика діяльності компанії. Якщо акціонери і топ-менеджмент вважають головним пріоритетом у роботі збільшення показників будь-якою ціною і захоплення частки на ринку, використовуючи при цьому такі методи, як демпінг і недобросовісна конкуренція, то це неминуче призводить до значних проблем. Як не може добрий якісний товар коштувати дешево, так і реальний страховий захист не можна придбати за копійки. Ті компанії, які реалізують страховки за мінімальною на ринку ціною, заздалегідь знають, що вони не зможуть виконати своїх зобов’язань перед усіма клієнтами, які опинилися в біді. Тому в такій ситуації кожен повинен вирішувати сам, чого він хоче – дешевий поліс з мінімальним захистом або трохи дорожче, але з реальним страховим покриттям.
Є ще один момент. В Україні найбільш затребуваним є автострахування, і саме на нього робило ставку багато компаній. Але цей вид страхування є також і найзбитковішим, особливо в період кризи, коли різко зростає вартість ремонтних робіт. Таким чином, коли настав час платити, у багатьох просто не вистачило коштів на всіх клієнтів, адже закрити виплати за рахунок інших видів неможливо, тому що їх частка у страховому порт­фелі мінімальна, а частка автострахування зашкалює інколи за 70-80%.
– Яким же компаніям можна довіряти?

– Довіряти можна компаніям, які понад усе піклуються про клієнтів і ведуть відкриту збалансовану діяльність. Страхове товариство “Іллічівське” на страховому ринку чотири роки, проте за такий нетривалий період часу воно змогло не лише увійти до тридцятки провідних страхових компаній України, а й потрапити до переліку тих небагатьох, хто навіть у період кризи збільшує обсяги продажів. Так, за вісім місяців поточного року страхове товариство зібрало на 16% більше платежів, ніж за аналогічний період минулого року, забезпечивши при цьому рівень виплат 51,3%, характерний для класичної страхової компанії.
Завдяки збалансованому портфелю, в якому на добровільне і обов’язкове страхування автотранспорту припадає в цілому біля 25%, СТ “Іллічівське” може здійснювати виплати своїм клієнтам у повному обсязі. Зокрема, за договорами КАСКО компанія за вісім місяців відшкодувала своїм клієнтам збитки на майже 6 млн грн, за “автоцивілкою” – більше 2,2 млн грн.
Ще одним важливим фактором довіри до страхової компанії є її відкритість. На відміну від банків, за нашим законодавством, страхові компанії України не зобов’язані оприлюднювати звіти про свою діяльність, що ускладнює для клієнта вибір надійної компанії. З метою вирішити цю важливу з точки зору клієнта проблему Ліга страхових організацій України розробила проект “Відкрите страхування”, запропонувавши страховикам публікувати на її сайті інформацію про діяльність. Але поки із загальної кількості страхових компаній такі дані оприлюднює лише біля 20, серед них і СТ “Іллічівське”. Крім того, 115 компаній публікують інформацію про свою діяльність у спеціалізованому виданні страховиків – журналі “Insurance TOP”.
На жаль, останнім часом деякі страхові компанії не виплачують страхові від­шкодування своїм клієнтам. Кількість скарг регулятору на діяльність страховиків збільшилася вдесятеро: якщо за шість місяців минулого року їх було більше 300, то за аналогічний період цього – 3000. Нашої компанії в переліку тих, на кого скаржаться, немає.

– Окрім автострахування, який ще страховий захист надає СТ “Іллічівське”?

– Основним пріоритетом нашої діяльності є добровільне медичне страхування (ДМС). Це складний і витратний вид страхування. Ми входимо до п’ятірки провідних компаній України з цього виду страхування. Турботу про своє здоров’я нам довіряє більше 53 тис. людей в різних регіонах країни.
Про масштабність нашої роботи також свідчить цифра – 123 тис. врегульованих страхових випадків з ДМС за 2008 рік, або більше 10 тис. випадків захворювань на місяць, коли ми прийшли на допомогу людям. СТ “Іллічівське” з метою надання якісного захисту з ДМС провело серйозну технічну підготовку і має в своєму штаті добре підготовлені кадри. Наші клієнти можуть отримати кваліфіковану допомогу більш ніж у 800 клініках країни, серед яких такі відомі лікувальні установи, як Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова, Київський інститут нейрохірургії, Національний інститут хірургії і трансплантології ім. О.О.Шалімова, Київський міський центр серця і багато інших. Навіть проживаючи у Києві, оперативно пройти обстеження і лікування в таких визнаних медичних установах непросто, ще складніше це зробити, якщо мешкаєш в іншому місті.
При цьому СТ “Іллічівське” – одна з небагатьох страхових компаній, яка включає в страхове покриття кардіохірургію (стентування коронарних судин, аорто-коронарне шунтування, протезування серцевих клапанів), нейрохірургію (оперативне лікування кил міжхребцевих дисків) та ортопедію (ендопротезування суглобів).
У цілому за вісім місяців поточного року “Іллічівське” оплатило 83 тис. страхових випадків на суму 17,2 млн грн.
Ми також надаємо страховий захист і від майнових ризиків. Наші фахівці розробили програми страхування майна, що дозволяють мінімізувати збиток від пожежі, вибуху, удару блискавки, стихійного лиха (землетрусу, граду, шквалу, повені і т.п.). Особливу увагу ми приділили мешканцям висоток, адже багато з них, особливо ті, кому не пощастило з сусідами, постійно хвилюються через можливість бути затопленими у будь-який момент. Причому вартість таких програм невелика.
Буквально днями ми здійснили значну виплату з майнового страхування у розмірі 3 млн грн донецькій компанії, товар якої був знищений продуктами задимлення в результаті займання в сусідньому складському приміщенні.
У будь-якому бізнесі найголовнішим має бути турбота про клієнта, найкоштовнішим – його довіра. Це допоможе подолати будь-яку кризу.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини