Ми у Facebook
25.11.2009, 10:32

У Рівному почали легалізовувати самобуди

На виконання рішення Кабміну №1035 від 9 вересня 2009 року в експлуатацію прийматимуть приватні житлові будинки садибного типу, споруджені без дозволу на виконання будівельних робіт. Відповідний порядок прийому вже затвердив Рівненський міськвиконком.
Під дію постанови підпадають два види приватних житлових будинків: такі, що були збудовані до 5 серпня 1992 року, та ті, що були зведені до 1 січня 2008 року. Про об’єкти комерційного чи іншого призначення наразі не йдеться. .
Щоб отримати погодження на прийняття в експлуатацію приватного будинку, забудовник має звернутися до виконавчого комітету міської ради з заявою та повідомити основні відомості про свій об’єкт. Попередні консультації можна отримати в управлінні містобудування та архітектури.
— Користування землею, на якій зведено самобуд, повинно бути документально оформлено, — пояснив начальник управління містобудування та архітектури Михайло ГОЦУР. — Це може бути власність, оренда тощо. Будинок обов’язково обстежать спеціальні служби та з’ясують чи відповідає він будівельним та санітарним нормам. Остаточне рішення прийматиме міськвиконком.
Після подання заяви та пакету документів справу передають на розгляд міської комісії з розгляду та запобігання самочинному будівництву. Комісія долучає до документів свій висновок та передає увесь пакет до управління містобудування та архітектури. Там чиновники готують проект рішення виконкому, який пізніше затверджується. За рішенням виконкому, управління містобудування та архітектури видає забудовнику довідку про погодження прийняття будівлі в експлуатацію.
Представники міської влади кажуть, що вирішуватимуть справи з самобудами оперативно, однак радять рівнянам не зволікати з оформленням своїх будівель. Адже постанова діятиме до кінця 2010 року.
— Часу не так багато, а звернень від рівнян — чимало, — наголосив заступник міського голови Рівного Андрій ФІЛІН. — Уряд надав громадянам хорошу можливість узаконити те, що було самовільно добудовано в їхніх приватних господарствах. Визначена чітка та нескладна процедура. Тому не потрібно зволікати, а подавати документи.
Аналіз документів, ухвалення рішення та виготовлення довідки займатиме від одного до двох місяців, кажуть чиновники.

Перелік документів, необхідних для отримання погодження прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, споруджених без дозволу на будівництво
- заява забудовника;
- документ, що посвідчує право власності чи користування землею, або документ, що вказує на належність даному будинковолодінню земельної ділянки, на якій розташована приватна будівля;
- технічний паспорт приватної будівлі, виданий БТІ;
- звіт про технічне обстеження стану конструкцій та відповідність будівлі державним стандартам, будівельним нормам і правилам, нормативним актам із пожежної безпеки, санітарному законодавству, що діяли на момент завершення будівництва. Звіт складає організація, яка має відповідну ліцензію. Його погоджують з органом державного пожежного нагляду та державною санітарно-епідеміологічною службою





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ