31.12.2009, 13:43
Головні автоподії-2009
Надскладним виявився рік Бика для автомобільного ринку світу, України та Рівного загалом. Українці купили 162 тисячі авто, що майже на 74 відсотка менше, ніж у 2008 році.
Колосальний спад вплинув на всі компанії, але автомобільний бізнес вистояв і навіть почав розвиватися. Проте 2009-й в історію ввійде як рік втрачених надій і незнаного спаду. Для покупців він запам’ятається шаленими знижками, коли нову машину можна було придбати за півціни чи одержати друге авто в подарунок. Інформаційно-аналітична група Auto-consulting визначила найрезонансніші події року, що минув.
Цей рік став “золотим” для покупців. Перша хвиля розпродажів пройшла ще в кінці 2008 року, коли дилери прагнули скинути залишки. Друга настала весною, бо стало зрозуміло — ринок довго відновлюватиметься. Деколи покупці могли знайти новенький автомобіль за півціни, а окремим щастило отримати в дарунок другий. “Казковий” час продовжився до кінця літа, коли дилерам терміново довелося звільняти склади для ввезення нових партій машин після скасування тринадцятивідсоткової надбавки. 2009-й приніс автомобільним операторам величезні збитки. За даними Auto-consulting, в Україні за цей період закрилося понад 300 автосалонів.
Водіям вперше довелося відчути на собі неупереджений погляд приладу “Візир” і знайти в поштовій скриньці квитанцію на оплату чималого штрафу. ДАІ з січня привчала водіїв до порядку. Поїздки між містами коштували деяким автомобілістам декілька тисяч гривень штрафів. Але виявилось, що і “Візир” може помилятися. І ДАІ таки довелося це визнати.
З перших днів року все автомобільне співтовариство сколихнула звістка про небувале підвищення транспортного податку. Ініціатива депутатів дійшла до абсурду, коли за стареньку “Волгу” довелося б платити щороку більше, ніж коштує сам автомобіль.
Автомобілісти організували протести по всій території України проти драконівських ставок нового податку. “Автомобільний майдан” змусив владу відмовитися від підвищення транспортного збору.
Із 7 березня на півроку в Україні ввели 13-відсоткову надбавку до ввізного мита. Вона робила імпорт автомобілів у нових умовах економічно безглуздим. В інші роки це рішення повністю б перерозподілило ринок, створило б дефіцит автомобілів і змусило б покупців ходити лише в автосалони українських виробників.
Але через різке падіння ринку в п’ять разів скупчилися небувалі склади автомобілів — 80-90 тисяч машин. Такі залишки дозволили імпортерам повністю відмовитися від імпорту автомобілів і перейти на торгівлю лише зі складів, яких майже вистачило до закінчення дії надбавки. У підсумку, бюджет лише програв.
Кардинально змінилася процедура проходження техогляду. Тепер, окрім візиту в ДАІ, потрібно пройти діагностику на приватній СТО, сплатити всі штрафи та надати медичну довідку. Через таку громіздку процедуру та відсутність мережі станцій діагностики чимало автомобілістів не встигали пройти техогляд. Його кілька разів продовжували аж до 15 грудня. Однак і до цього часу не встигли пройти техогляд до 30 відсотків автомобілістів.
1. Знижки та розпродажі
Цей рік став “золотим” для покупців. Перша хвиля розпродажів пройшла ще в кінці 2008 року, коли дилери прагнули скинути залишки. Друга настала весною, бо стало зрозуміло — ринок довго відновлюватиметься. Деколи покупці могли знайти новенький автомобіль за півціни, а окремим щастило отримати в дарунок другий. “Казковий” час продовжився до кінця літа, коли дилерам терміново довелося звільняти склади для ввезення нових партій машин після скасування тринадцятивідсоткової надбавки. 2009-й приніс автомобільним операторам величезні збитки. За даними Auto-consulting, в Україні за цей період закрилося понад 300 автосалонів.
2. Штрафи та ДАІ
Водіям вперше довелося відчути на собі неупереджений погляд приладу “Візир” і знайти в поштовій скриньці квитанцію на оплату чималого штрафу. ДАІ з січня привчала водіїв до порядку. Поїздки між містами коштували деяким автомобілістам декілька тисяч гривень штрафів. Але виявилось, що і “Візир” може помилятися. І ДАІ таки довелося це визнати.
3. Транспортний збір
З перших днів року все автомобільне співтовариство сколихнула звістка про небувале підвищення транспортного податку. Ініціатива депутатів дійшла до абсурду, коли за стареньку “Волгу” довелося б платити щороку більше, ніж коштує сам автомобіль.
Автомобілісти організували протести по всій території України проти драконівських ставок нового податку. “Автомобільний майдан” змусив владу відмовитися від підвищення транспортного збору.
4. 13-відсоткова надбавка до мита
Із 7 березня на півроку в Україні ввели 13-відсоткову надбавку до ввізного мита. Вона робила імпорт автомобілів у нових умовах економічно безглуздим. В інші роки це рішення повністю б перерозподілило ринок, створило б дефіцит автомобілів і змусило б покупців ходити лише в автосалони українських виробників.
Але через різке падіння ринку в п’ять разів скупчилися небувалі склади автомобілів — 80-90 тисяч машин. Такі залишки дозволили імпортерам повністю відмовитися від імпорту автомобілів і перейти на торгівлю лише зі складів, яких майже вистачило до закінчення дії надбавки. У підсумку, бюджет лише програв.
5. Техогляд
Кардинально змінилася процедура проходження техогляду. Тепер, окрім візиту в ДАІ, потрібно пройти діагностику на приватній СТО, сплатити всі штрафи та надати медичну довідку. Через таку громіздку процедуру та відсутність мережі станцій діагностики чимало автомобілістів не встигали пройти техогляд. Його кілька разів продовжували аж до 15 грудня. Однак і до цього часу не встигли пройти техогляд до 30 відсотків автомобілістів.

Категорія: Новини > Життя
Автор: Переглядів: 2151Інші статті рубрики:
Несподівані повороти та відверті розмови: астропрогноз на п'ятницю

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 21 березня.
переглядів: 234
Як знизити тиск без ліків: топ-3 дієві лайфхаки

Наш спосіб життя безпосередньо впливає на артеріальний тиск. Ми підготували кілька способів, які допоможуть вам нормалізувати тиск в домашніх умовах.
переглядів: 240
Найпростіший рецепт овочевої запіканки з цвітною капустою

Готуємо смачний та корисний обід, або вечерю за 20 хвилин.
переглядів: 697
Сарненська громада у скорботі: трагічно загинув захисник України

17 березня Сарненську громаду сколихнула важка втрата — у дорожньо-транспортній пригоді, під час виконання службових обов’язків, трагічно загинув молодший сержант Збройних Сил України Василь Олександрович Бурлаков. Йому було 51 рік.
переглядів: 857
У Рівному розширюють безбар’єрний простір: підписано Меморандум про співпрацю з фондом «Корабель допомоги»

Рівне продовжує робити кроки до створення комфортного та доступного міського середовища для всіх жителів.
переглядів: 450