Ми у Facebook
17.02.2010, 00:00

У Великобританії заборонили приховану рекламу алкоголю і фаст-фуду в телешоу

Влада Британії заборонила приховану рекламу (product placement) брендів алкогольної продукції або ресторанів і продуктів швидкого харчування в різних телепрограмах. При цьому заборона торкнулася і нічного ефіру, коли пряма подібна реклама дозволена.
Тепер логотипи та назви відповідних компаній у разі, якщо вони реально існують, для трансляції у Великобританії доведеться затемнювати або "зафарбовувати" пікселями.

"Те, що правила продакт-плейсмент посилилися, ні для кого не стало сюрпризом. Суспільство сильно стурбоване зростаючими проблемами епідемії ожиріння і підліткового алкоголізму", - говорить експерт агентства Screen Digest Деніел Кнепп.

Крім того, британські телеглядачі холодно зустрічають випадки появи будь-якої прихованої реклами в телепрограмах, відзначає профільне видання Advertising Age. Покоління, виховане на стандартах некомерційного мовника, корпорації Бі-бі-сі, будь-яке розміщення торгових марок у телешоу сприймає як грубу спробу запропонувати щось "в лоб".

Однак заборона серйозно зменшить доходи британських телекомпаній від продакт-плейсмент, які зараз оцінюються в $ 95 млн щорічно. Тому представники найстаршої комерційної телемережі Британії ITV сподіваються, що в майбутньому заборону знімуть для нічного телеефіру - адже пряма реклама алкоголю і фаст-фуду в цей час дозволена. Шляхом продакт-плейсмент телекомпанії можуть виробляти більш якісний продукт, ніж без нього, стверджують супротивники заборони.

Прихована реклама брендів у телепрограмах була узаконена Євросоюзом у 2008 році. Проте країни-члени ЄС регулюють правила продакт-плейсмент у власному телеефірі по-різному. Зокрема, в Данії щодо цього досі діє повна заборона. 
 





На правах реклами