Ми у Facebook
29.03.2010, 00:00

Рівненська влада впорядковує ринок зовнішньої реклами

Ціни на зовнішню рекламу в Рівному можуть і далі зростати. Таким чином міська влада продовжує впорядкування цього ринку. Щоправда, у 2010 році подорожчання може відбуватись диференційовано. Таку ідею висловив міський голова Рівного Володимир Хомко.
Нововведення змінили ринок та збільшили надходження до бюджету. Якщо у 2008 році від зовнішньої реклами отримали близько 700 тисяч, то за 2009-й — 1,5 млн грн.
Влада на цьому зупинятися не збирається.

— Реклами забагато, тому будемо і далі переформатовувати ринок, можливо, й да­лі підніматимемо ціну, але диференційовано, — припустив міський голова Рівного Володимир ХОМКО. — Реклама мусить бути делікатна, гарна, прикрашати місто і коштувати дуже дорого. Платежі будемо збільшувати, а гайки по ціні закручувати. Такий буде наш подальший напрям роботи.

Між тим компанії, що займаються розміщенням зовнішньої реклами, негативно оцінюють такі перспективи. Розповідають, після минулорічного підняття цін чимало компаній пішло з ринку. Заяви про чергові підвищення називають дивними.

— Реклама суттєво впала, люди не готові платити настільки високу ціну, — нарікає директор Рекламної агенції “Відок” Руслан РОМАНЮК. — І так думають не лише рекламісти, а й деякі представники влади. Якщо вартість і далі зростатиме — будуть падати обсяги, фірми закриватимуться, а працівники залишаться без роботи. Якщо порівняти наприклад, із Луцьком, то там набагато більше рекламних носіїв і люди працюють, і платять у бюджет. У нас уже були не­гативні приклади, коли влада хотіла багато заробити, а результат був протилежний. Так сталося з нашим великим авторинком чи першим польським базаром.

— Підвищувати ціну в умовах фінансової кризи означає поставити рекламні підприємства на грань виживання, — вважає директор рекламної агенції “Неомарк” Юрій ОСІПЧУК. — Минулого року була не лише підвищена ціна, а й розбалансована структура ринку. Влада заявляла, що вищі тарифи залишать на ринку лише сильні компанії. Водночас, з’явилися нові фірми, які отримали дозволи на встановлення рекламних носіїв у дуже вигідних місцях. Тобто, лише вийшовши на ринок, вони одразу отримали потужні конкурентні переваги. А компанії, які вже давно працювали у цій сфері, їх просто виживають. Йшлося про те, що реклами в місті забагато, але за останній рік щитів лише побільшало.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ