Автомобільні бренди підкорюють соціальні мережі. Рейтинг
Деякі вже активно налагоджують канал продажів, використовуючи соціальні мережі, а багато хто ще тільки починає транслювати новинки і акції бренду в мережі. Хоча й перші, й другі не заперечують важливість соціальних мереж. Про що їм не перестають нагадувати їхні іноземні партнери.
Відстежити присутність автомобільних брендів у соціальних мережах можна завдяки українським рейтингам, складеним фахівцями www.kazok.net:
1. Mazda
Vkontakte (37010), Facebook (121)
Перше місце займає японський бренд Mazda, який одним з перших підхопив світову тенденцію і відкрив свої представництва у всіх соціальних мережах. Створена в соціальній мережі "Вконтакте" група складається з майже 40 тисяч учасників (!), А Facebook налічує близько 121 абонентів. Ці показники дозволяють сміливо віддати йому перше місце в нашому рейтингу як найбільш представленому автомобільного бренду в соціальних мережах.
Соціальні мережі, Facebook
2. Peugeot
Vkontakte (1240), Facebook (1443)
Друге місце впевнено зайняв французький бренд Peugeot. Інтегрувавшись у соціальні мережі в кінці літа, "Пежо" привернув своїм французьким шармом симпатії багатьох користувачів соціальних мереж і стрімко продовжує набирати аудиторію, радуючи шанувальників новинками і свіжими новинами.
Соціальні мережі, Facebook
3. Audi
Facebook (199)
Бронзовим призером нашої гонки стає німецький AUDI. Регіональний дилер "Ауді Центр Одеса Південь" уже давно зрозумів, що використовуючи Facebook, можна охопити платоспроможну аудиторію любителів німецького бренду. На сторінці Audi зібрані всі новини та новинки бренду, а регулярності поновлення новин можуть позаздрити інші учасники рейтингу.
Соціальні мережі, Facebook
4. MINI
Facebook (137)
На четвертій сходинці рейтингу впевнено розмістився MINI. Зібравши любителів мінімалізму, українська сторінка радує фанатів легендарного автомобіля фотографіями, відео і свіжими новинами бренду.
Соціальні мережі, Facebook
5. BMW
Facebook (125)
П'ятірку кращих замикає BMW в Україну, радуючи око передплатників численними мультимедійними матеріалами і надаючи учасникам сторінки можливість замовити тест-драйв.
Соціальні мережі, Facebook
6. VW
Facebook (110)
Шосте місце займає ще один німецький бренд — Volkwagen. Публікуючи новинки, інформацію про івенти і майбутні акції на своїй сторінці, він привернув увагу 110 передплатників.
Соціальні мережі, Facebook
7. Subaru
Facebook (40)
Японський автовиробник Subaru зайняв 7 місце, хоча сторінка в США одна з найбільш відвідуваних у Facebook.
Соціальні мережі, Facebook
8. Citroen
Facebook (35)
Аутсайдером рейтингу виявився французький Citroen, хоча європейська сторінка бренду є однією з найбільш інтерактивних серед автобрендів в Facebook. Вочевидь, українські колеги не приділили соціальним мережам належної уваги.
Соціальні мережі, Facebook
Експерти маркетингу в соціальних медіа коментують даний рейтинг так:
Денис Герман, агентство "Цифра": "Багато товарів і бренди стали приходити в соціальні мережі, але не багато хто зрозумів, для чого їм це необхідно. Спроба працювати в соцмережах АТЛ-методами і традиційними показниками — кількість контактів, охоплення, кількість повідомлень — виглядають досить убого і викликають відторгнення аудиторії. Якщо бренд приходить у соцмережу — (ми не говоримо про необхідність цього очевидного кроку), він повинен пам'ятати, що в принципі його тут не чекають, і він повинен бути, перш за все, корисним людям своєю інформацією, контентом і в інших своїх проявах керуватися цим правилом — корисність і унікальність контенту. В іншому випадку це перетворюється в безглузду комунікацію. Необхідно приділяти основну увагу контенту — його якості і рівню — отже саме в контент необхідно вкладати основні засоби. Інформація в соцмережах розноситься стрімко. Але відбувається це тільки в тому випадку, якщо бренд і агентство спрацювали на совість і підготували щось дійсно актуальне. Для того, щоб зробити щось дійсно хороше і корисне, треба витратити кошти. Безкоштовно унікальні і корисні речі не робляться".
Олексій Новиков, агентство "Budda": "Об'єктивно — мережі потрібні українським компаніям так само, як і всім іншим компаніям у світі. Інакше не може бути, оскільки бізнес змушений і зобов'язаний ганятися за людьми, і куди б ви не намагалися сховатися від реклами — в ігри, в кіно, в соцмережі, це не важливо — за вами вже виїхали.
Для українського бізнесу все вищесказане вже не є секретом, і багато брендів з радістю експериментують з smm. Фішка в тому, що поки найняті для цього інтернет-маркетологи і блогери вчаться на власних помилках, бренди заробляють в мережі трохи не ту репутацію, яка їм дійсно стане в нагоді в майбутньому".
Турчин Сергій, агентство "Magic-Ukraine": "Соціальні мережі важливі для компанії і повинні зайняти значне місце в загальній стратегії розвитку бренду. І це неминуче мало трапитися. Просто український менеджмент більш аморфний, ніж західний і не усвідомив цього повною мірою".
Лебедєв Володимир, агентство "Unique": "Соцмережі — це не "писк моди", а логічний розвиток тенденцій, які пов'язані з масою корисних сервісів, без яких люди в повсякденному житті вже не можуть обійтися. Цьому активно сприяють виробники мобільного зв'язку в першу чергу — в будь-якому сучасному телефоні є програми для зручної роботи в facebook, twitter і т.д., це зручно і цим користуються багато, а в перспективі цим будуть користуватися практично всі. І логічно, що автомобільні компанії, які завжди активно борються за клієнтів, і маючи непогані бюджети, не нехтують соцмережі, а інвестують в них все більше і більше коштів, ми спостерігаємо активну конкуренцію в цьому сегменті. Думаю, через рік усі автомобільні бренди розгорнуть свої представництва в соцмережах і будуть їх активно розвивати, в чому плюс інтернету — у ньому практично немає меж для зростання частки присутності компанії. Вивчаючи західний досвід, бюджети з офлайнових ЗМІ все більше перетікають в онлайн і соцмережі".
Юрій Ніколаєв, агентство "Digital Media": "Дані кількості "шанувальників" майже всіх автомобільних брендів серед російськомовної аудиторії основних соціальних мереж просто пригнічують. Очевидно, що крім Mazda і Peugeot, жоден з автовиробників не спромігся звернути увагу на комунікації з допомогою "Вконтакте", наприклад. Кому ж вони збираються продавати свої автомобілі через 10-15 років, коли "покоління "Вконтакте" стане основною рушійною силою суспільства?".
Олексій Маринич, агентство "COXO Digital": "Те, що автомобільні бренди "прийшли" в соціальні мережі, — це, звичайно, добре. Але ось чим вони там займаються? Розміщують прес-релізи? Розповідають про нові моделі?
Покличте мене, коли автомобільні бренди в Україну почнуть у своїх групах записувати на ексклюзивні тест-драйви та давати знижки на автомобілі за активність користувачів. Тоді порадію повноцінно. А поки — добре, що почали. Удачі машинам, їх майже всі люблять".
Джерело autocentre.ua

Депутати не обрали нового секретаря Здолбунівської міськради

Сьогодні, 5 березня, відбулася чергова сесія Здолбунівської міської ради. Одним із ключових питань було призначення нового секретаря ради, проте депутати не змогли дійти згоди.
переглядів: 170
Вступна кампанія-2025: ключові зміни в реєстрації на НМТ

Від завтра, 6 березня, стартує реєстрація на НМТ-2025. Вона триватиме до 3 квітня.
переглядів: 155
Як собаки-лікарі в Рівному допомагають військовим і ветеранам знайти спокій та силу

У самому серці Рівного вже майже рік працює унікальний центр каністерапії «DOCADOG», де спеціально навчені собаки допомагають людям долати стрес, відновлювати емоційну рівновагу та соціалізуватися. За 9 місяців роботи центр надав підтримку понад 900 клієнтам, провівши сотні занять.
переглядів: 246
Кабмін надав бронювання ще одній категорії чоловіків

4 березня 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив важливі зміни до порядку бронювання військовозобов’язаних працівників телекомунікаційної галузі. Це рішення спрямоване на забезпечення стабільної роботи мобільного зв’язку та інтернету, особливо в умовах можливих знеструмлень.
переглядів: 192
У Рівному буде РеГЕНерація: 300 років української скрипкової музики

Проєкт на підтримку Харківського національного університету мистецтв імені І.П.Котляревського
переглядів: 252